Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er TKD-instuktør, og har fått mang en komentar i fleisen. Særlig fordi jeg bare er 15, og mange av mine elever er eldre. Det værste jeg har hørt inkluderer: "ro deg ned litt" og "Sint eller" (jeg blir bare så forgjævlig provosert av sånt at det er da jeg først blir sint) Det er en fordel med at det foregår i et rangssystem, så jeg kan gi pushups fritt :thumbs: verre er det å møte sånne folk utenfor hallen, det har faktisk endt i endel slagsmål...

Lenke til kommentar
Egentlig så blir jeg mest sur på kommentarer som går på utseendet; det er jo ikke noe man kan noe for. Jeg synes at man skal holde seg til personligheten ;)

ja, hvis man holder på med en seriøs diskusjon så.

andre ting som er plagsomt er folk man diskuterer på som er utrolig sta og nekter på at de har feil

Lenke til kommentar

Energiske jenter som synes alt er "tidig". Generelt uintelligente folk irriterer meg noe hinsides.

 

#1: Folk som diskuterer noe, det er feil og jeg vet hva som er rett, men vil ikke avbryte dem fordi de er på så lavt nivå.

 

#2: De som har noe imot spesielle/annerledes mennesker.

 

#3: Rasister.

 

#4: Idioter. (Idiot i den forstand at de er politisk uintelligent. USA-tilhengere og kapitalister).

 

edit: leif

Endret av (jonas)
Lenke til kommentar

Jævla bonde osv... Det må vere den mest useriøse kommentaren _ever_! Ka i helvete er gale med bønder, ffs? Skulle likt å sett dei klare seg uten bønder.. :ermm: Har blitt kalla det før, sansyneligvis fordi eg kjem fra bygda, og har hørt det andre plassar òg "De jævla bøndene på vestlandet kan faen meg klare seg sjøl" o.l... Ser ut til at ein del trur at alle som kjem fra bygda er bønder. Og at det i tillegg skal vere negativt..? :nei:

Blir så jævlig irritert over dei som trur at byfolk er så sinnsjukt mykje bedre enn alle andre. :realmad:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm, lar meg irritere av en del ting, men av og til liker jeg selv å irritere andre (på tull). Det kan jeg desverre være ganske flink til :ermm:

 

Jeg irriterer meg over oppbrukte fjortisfraser som kommer fra drittunger som skal høres kule ut. Kommer (heldigvis) ikke på noen nå, men uttrykk som sannsynligvis kom fra en over middels kvikk person for halvannet år siden og er blitt spredt og brukt av alle kan jeg gå kraftig lei av...

 

Så irriterer jeg meg når dumme personer diskuterer, mener de har rett (og tar helt feil), og begynner å bli spydige og eventuelt nedlatende. Hvis jeg er med i diskusjonen er det herlig å bevise at jeg har rett :w00t:

 

Hmm.. når jeg kjører bil og mamma sitter på, kommer det av og til (kvinn)folk, gamlinger eller andre skumle bilister og gjør noe idiotisk. Istedet for å tute, tråkke på gassen eller vise hilsefinger'n, sitter jeg og surmuler litt og klager litt. Så sier hun "roooooo deg neeeeed" på en utrolig "pedagogisk" måte.... :scared::realmad::wallbash::hrm:

Lenke til kommentar

Det er mange som har hundeskrekk, det må du nesten respektere. Men det å si "fjern den dritthunden" går over streken.. Har hatt hundeskrekk selv en gang, grunnen til det var at en svær sjefer hoppa meg ned og beit i stykker leppa mi da jeg var liten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...