Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så irritert jeg ble på t-banen i dag!

To venninner av meg og meg satt i en bås, så kommer det en dame og setter seg sånn midt på setet. Så kommer det en utenlandsk mann, spør henne høflig om hun kan gå litt lengre inn. Dette får han i trynet: At hun breier seg og sier: "Nei, her er det fullt. Du får sette deg på bakken." Venninnene mine og jeg hadde tenkt å lekse opp for henne, og be HENNE gå av, men vi skulle av like etterpå. Makan!

:no: Herregud...

Te-aaah: Jens prata ikke om dere :).

Lenke til kommentar

Læreren min i engelsk: Hu sier et ord og uttaler det helt feil, og jeg sier hvordan det egentlig uttales (vet åssen siden moren min er fra USA og vi prater engelsk hjemme) og så sier læreren min at det er feil den måten jeg sier det på selvom jeg VET at det uttales slikt.

Det er så ******!!

Lenke til kommentar

Noen ganger irriterer jeg over noen av vennene mine. F.eks. når jeg sier noe riktig i skoletimen,og da kan vennene mine komme med noe sånt:Øyy!Du leser leksikon hver eneste dag du. Blir så irriteret av sånt+at jeg hater når noen erter meg for mine talefeil (kan ikke si bokstaven R )

Lenke til kommentar

"nei jøss" <-- Bjarte fra Rosendal. gikk i klassen min i fjor. hadde lyst til å dra til han hver gang han sa det. han sa det på en sånn stygg måte og han visste alle i klassen hata det og sa det av den grunn. Måtte djevelen mose den ekle rosendalshjernen hans. Han gjorde meg psykisk syk :sick:

Lenke til kommentar
Noen ganger irriterer jeg over noen av vennene mine. F.eks. når jeg sier noe riktig i skoletimen,og da kan vennene mine komme med noe sånt:Øyy!Du leser leksikon hver eneste dag du. Blir så irriteret av sånt+at jeg hater når noen erter meg for mine talefeil (kan ikke si bokstaven R )

Hva med å se bort ifra 8nde-klassekommentarene og få litt selvironi?

Endret av zed
Lenke til kommentar

Et typisk eksempel fra ungd. skolen:

Hvis noen gjorde noe som var litt utenfor A4-ramma, så fikk de slengt etter seg

:roll: Faen, det er jo bare homoer og østeuropeere som gjør sånn!

Av en i klassen.

Fikk så lyst til å tenne på ham når jeg hørte det for 7. gang på en dag...

Lenke til kommentar

Er selv østeuropeer og slik kommentar hadde jeg svart med en like stygg en, vold løser ingenting ;)

Ei venninne sier dette hele tiden :

"Hater alle de pakkisfaen" hver gang hun hører om et mord eller ran eller noe... Uansett om det ikke er. Vi hadde en heftig diskusjon på dette og hun har roa seg litt nå :)

Lenke til kommentar

"Vold løser ingenting"

Hadde jeg svart med samme mynt hadde han vridd armen bak på ryggen min til jeg tok det tilbake...

Jeg æ'kke akkurat så sterk at det gjør noe, og sliter fremdeles av og til med en betennelse i armen etter at en kamerat syntes det var så morsomt å slå meg der hver dag i noen uker. Dette var 4 år siden, og det kommer og går fremdeles...

@Alle som synes det er kult å slå andre, og er overbevist om at de ikke har vondt av det:

BRENN I HELVETE!

Lenke til kommentar

Hvis noen gjorde noe som var litt utenfor A4-ramma, så fikk de slengt etter seg

-----------------

@Alle som synes det er kult å slå andre, og er overbevist om at de ikke har vondt av det:

BRENN I HELVETE!

Word!!

Uff, ungdomskole er noe hæærk!

Gleder meg btw. syyykt til ¨å komme meg vekk fra den! :w00t:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Det jeg blir mest irritert av er når folk snakker om folk som har handicap, som f. eks å sitte i rullestoler som om de var småunger. Som hvis noen sier noe teit, og jeg sier det til dem, så sier de "men han sitter jo i rullestol". Personen som sitter i rullestol er i tillegg en av de største idiotene jeg vet om. Han spør ikke om jeg kan lukke opp døra for ham, han kommanderer meg! Men, men, det løser jeg ved å be ham om å spørre fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...