Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første dagen som bruker av dette forumet fikk jeg SINT melding fra ett medlem her.

Bla.bla bal IKKE post når det er ett tema du tydelig vis IKKE har peiling på i hele tatt!

og se å LÆR deg å bruke edit knappen ,din #¤o`"#"

``````````

den siste bandingen var ikke med men resten er sann

snakk om å føle seg godt motatt på forumet :nei:

Endret av 1G FSB
Lenke til kommentar
"Jævla tyskerfaen"

Har i skrivende tid blitt immun mot den da :p

Jeg og...

Sier bare at jeg er stolt av det :D

En kommentar som fikk tennt alle mine 12 plugger var en morra på jobb, jeg var trøtt og sliten og fikk ei gretten kunde (for å si det pent), som krevde et eller annet som jeg ikke husker, men noe som var klin umulig å ettergi...

Så roper a " er du morragretten eller?" og så slang på røret... Visste ikke om jeg skulle ringe tilbake og skjelle ut bikkja eller hva.... :angry:

Lenke til kommentar

Blir irritert over folk som nesten ikke kjenner meg og som sier at jeg burde få meg et liv å ikke sitte så mye med pcen å spille...

Hva vet de om hva jeg bruker pcen til? spiller jo nesten ikke og sitter mindre og mindre foran skjermen...

Hater tåpelige og usaklige kommentarer som bare sies for å irritere og såre...

Lenke til kommentar

Jeg hater kommentarer som er helt usaklige, f.eks "Du er så forbanna stygg" (midt under en diskusjon om noe helt annet enn utseende mitt...)

ellers er jeg vel som mange andre bergensere, kommer noen med en kommentar er jeg raskt ute med en tilbake. Og så pleier jeg ikke å ta meg nær av så veldig mye... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...