Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen med å bruke så mange a-endelser som mulig da?

Hva er vitsen med det motsatte? Folk må få si det de vil, det er vel poenget.

 

Selv sier jeg jenta, men boken og solen. Syns jenten blir teit, men boken og solen er jo helt naturlig. Teit av dem da.

 

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?

 

^^ *gjenta seg selv* La folk snakke som de vil, så lenge de holder seg innenfor språkets rammer.

Poenget var jo at Thea sa at hu prøvde å bruke så mange a-endelser som mulig. Det var det jeg stilte spørsmålstegn til. -En endelser høres generelt mye bedre ut etter min mening.

Lenke til kommentar

Den velkjente kommentaren: "Du er så jævlig stygg". Den får jeg i fleisen hvis jeg er uenig med noen, eller lignende. Det betyr egentlig ikke setningens mening. Det betyr at du er dum eller at du sliter. Egentlig ganske idiotisk.

 

Den setningen irriterer meg grenseløst. Hvorfor skal plutselig et utsèende bli blandet inn i en diskusjon om politikk, f.eks?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn :roll:

Tar du deg nær av det hvis jeg sier at jeg ikke liker deg, og vet mange som ikke gjør det heller?

 

Btw, har ingenting å gjøre med at du respekterer jøder, fordi det gjør jeg også.

Lenke til kommentar
Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn :roll:

Tar du deg nær av det hvis jeg sier at jeg ikke liker deg, og vet mange som ikke gjør det heller?

Hva i ALLE DAGER har dette med denne tråden å gjøre? Om du misliker/hater/asvskyr (take your pick) meg bryr meg langt opp i endetarmen. Om det er en god venn av meg eller lignende som sier det, er selvfølgelig saken en helt annen. Det at du tar opp det at du misliker meg her er bare for teit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ekke kult når folk sier at jeg guller dem i CS ass.

har også reagert på det. er ikke gulle å plaffe en haug av skudd på en?

 

Men hva er det de kviner etter? de døde jo... so fucking what om du tømte magasinet på han?

Har du blitt kalt guller når du presterte å drepe en fyr med et helt magasin?

Lenke til kommentar

Her i Bergen er vi så kjønnsdiskriminerende at hunnkjønns-formen ikke eksisterer... :)

 

Vet egentlig ikke hva som er bakgrunnen for det. Alt jeg vet er at jeg slet mye i nynorsk når vi fikk innført dette tredje kjønnet i tillegg til hanskjønn og intetkjønn...

 

Så blir som oftest endinger også kuttet endel i tilleg. Jenten blir gjerne uttalt [jentn:] eller noe sånn..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...