Putekos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg har alltid brukt -en endelser, selv om jeg er fra "feil side". Skjønner ikke hva noen av de folkene sliter med. Irriterer meg mer og mer over hvor dumme folk kan være. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eller dialekten. Som igjen er innenfor språkets rammer... *kutte off-topic* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eller dialekten. Som igjen er innenfor språkets rammer... *kutte off-topic* Joa, men det er det mange som ikke mener. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva er vitsen med å bruke så mange a-endelser som mulig da? Hva er vitsen med det motsatte? Folk må få si det de vil, det er vel poenget. Selv sier jeg jenta, men boken og solen. Syns jenten blir teit, men boken og solen er jo helt naturlig. Teit av dem da. Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på? ^^ *gjenta seg selv* La folk snakke som de vil, så lenge de holder seg innenfor språkets rammer. Poenget var jo at Thea sa at hu prøvde å bruke så mange a-endelser som mulig. Det var det jeg stilte spørsmålstegn til. -En endelser høres generelt mye bedre ut etter min mening. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Var vel ikke en kommentar, heller en tja...hva kan jeg kalle det...? uansett, saken er som følgende: Var på barneskolen, jeg var vel en 10-11 år, og ble nekta av en lærer å gå på jente doen..."Guttedoen er der borte........." Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg hater også folk som kommer med usakelige utsagn, som du er så j*vla dum. Eller den værste av dem alle er; "Skaff deg et liv" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Den velkjente kommentaren: "Du er så jævlig stygg". Den får jeg i fleisen hvis jeg er uenig med noen, eller lignende. Det betyr egentlig ikke setningens mening. Det betyr at du er dum eller at du sliter. Egentlig ganske idiotisk. Den setningen irriterer meg grenseløst. Hvorfor skal plutselig et utsèende bli blandet inn i en diskusjon om politikk, f.eks? Endret 11. april 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn Tar du deg nær av det hvis jeg sier at jeg ikke liker deg, og vet mange som ikke gjør det heller? Btw, har ingenting å gjøre med at du respekterer jøder, fordi det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn Tar du deg nær av det hvis jeg sier at jeg ikke liker deg, og vet mange som ikke gjør det heller? Btw, har ingenting å gjøre med at du respekterer jøder, fordi det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn Tar du deg nær av det hvis jeg sier at jeg ikke liker deg, og vet mange som ikke gjør det heller? Hva i ALLE DAGER har dette med denne tråden å gjøre? Om du misliker/hater/asvskyr (take your pick) meg bryr meg langt opp i endetarmen. Om det er en god venn av meg eller lignende som sier det, er selvfølgelig saken en helt annen. Det at du tar opp det at du misliker meg her er bare for teit. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 haha, dagens kommentar! oooh, du liker ikke haltan, who cares? tror du han BRYR seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 ...å så kom kavaleriet til vår venn Ha|Tan Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ekke kult når folk sier at jeg guller dem i CS ass. har også reagert på det. er ikke gulle å plaffe en haug av skudd på en? Men hva er det de kviner etter? de døde jo... so fucking what om du tømte magasinet på han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Ekke kult når folk sier at jeg guller dem i CS ass. har også reagert på det. er ikke gulle å plaffe en haug av skudd på en? Men hva er det de kviner etter? de døde jo... so fucking what om du tømte magasinet på han? Har du blitt kalt guller når du presterte å drepe en fyr med et helt magasin? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har du blitt kalt guller når du presterte å drepe en fyr med et helt magasin? ja. tror hvertfall det var noe sånn.. spiller ikke cs annet enn hvis det er det enesete som spilles på et lan, så jeg har ikke så peiling.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Gull = flax skudd. Feks 3 hs med awp i lufta. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 De gangene jeg spiller på nettet og får "n00b" sleng i trynet blir jeg passe irritert. Er så unødvendig! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) n00b er en ting, men når folk tror du jukser i cs, da får du slengt mye dritt da! Det er totalt unødvendig å slenge dritt til meg bare fordi jeg dreper alle sammen? Endret 12. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Her i Bergen er vi så kjønnsdiskriminerende at hunnkjønns-formen ikke eksisterer... Vet egentlig ikke hva som er bakgrunnen for det. Alt jeg vet er at jeg slet mye i nynorsk når vi fikk innført dette tredje kjønnet i tillegg til hanskjønn og intetkjønn... Så blir som oftest endinger også kuttet endel i tilleg. Jenten blir gjerne uttalt [jentn:] eller noe sånn.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 "Vi har et forsvar fordi vi skal bruke det!" elller noe slikt ble sagt av en eller annen idjotpolitiker.. Plager meg at jeg ikke husker hvem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå