Dr.X Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Jævla tyskerfaen" Har i skrivende tid blitt immun mot den da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jævla pc-nerd? det tar jeg som et kompliment Men jeg hater at folk kaller meg n00b Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hater når jeg tester saker og ting som kameratene mine sier jeg skal prøve, så synes jeg de er kjedelige å legger det fra meg. Da får jeg høre det resten av dagen at jeg suger så inn i gampræva mye i det. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg opplever å bli kalt forskjellig ting. Jeg kunne ikke brydd meg mindre egentlig, men jeg koser meg stort når jeg står der og vedkommende stresser og prøver å fornærme meg eller gjøre meg sur. Gunfreak, eller jævla pc-nerd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Du har dårlig filmsmak." "Du kan ingenting om film." "Du tar feil." "Jeg har bedre karakterer enn deg." "Gidd å bli så irritert da!" "Gidder ikke snakke med deg mer." "Å herregud..." Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Det kan sikkert bli en arbeider eller noe av deg" Som om arbeidere var dårlige mennesker Gjett hvem som sa det til meg da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hun: "Åååh, folk med PC er så dumme! De gjør så mye kjedelig og dumt!" Meg: "Hva gjør du i ettermiddag da?" Hun: "Sitter og leser lekser og kjeder meg..." Vi gjør dumme ting, vi kan til og med finne å å ha det gøy... Så sykt lei av slike analyserende kommentarer! Endret 10. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hmm, syns jeg fikke en kommentar av en gutt på forumet.Men det var jo bare søtt Det at du var "søt"? ta det som et kompliment du. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hehe, en gang jeg diskuterte med ei (unge høyre) sa jeg at jeg ikke syntes at Bush var noe særlig bedre enn Saddam Hussein. Det hun da gjorde var å fortelle alle at "Han vil at Saddam Hussein skal bli president i USA". Jeg ble ikke forbanna, bare mer oppmerksom på at karakterer ikke er alt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Etter lang grubling kom jeg på en ting som irriterer meg; Når jeg sitter å spiller GTA:VC eller lignende spill og søskenbarnet mitt kommer inn (sånn ca. 5 år) så kommer det et standard spørsmål - "vinner du?". Det irriterer meg litt for det er liksom ikke et slik spill der du enten vinner eller taper... Nå kunne jeg alltids forklart ham dette, men slikt gidder jeg ikke, serlig ikke hvis jeg er midt i en killing spree Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 P-in-P: Da er det vel egentlig bare å si: "Ja, jeg vinner" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 P-in-P: Da er det vel egentlig bare å si: "Ja, jeg vinner" Nei, det kommer ikke på tale Pleier for det meste å si; "mhm", for å ikke slite meg helt ut! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jokke har mange teite meninger og sånn, men han er ganske grei egentlig. Liker ikke det der, at folk som jeg ikke liker viser seg å være greie, på tross av politiske uenigheter Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jokke har mange teite meninger og sånn, men han er ganske grei egentlig. Liker ikke det der, at folk som jeg ikke liker viser seg å være greie, på tross av politiske uenigheter enig Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Poenget er vel at det er ingen vits å være uvenner pga politiske meninger... EDIT: Extravagant off-topic... Endret 11. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Poenget er vel at det er ingen vits å være uvenner pga politiske meninger... Tja, Jokkes politiske meninger vises tydelig på væremåte også da Samme som Holgers edit. Endret 11. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Joda, når en person presterer å fortelle meg at jeg er en idiot fordi jeg respekterer jøder, da tar jeg meg rett til å være hans uvenn Lenke til kommentar
brillan Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Whining i cs tåler jeg ikke. Hater også at folk som ikke kjenner meg påstår ditten og datten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 "jævla pakkis" når det blir ropt etter meg... blir ikke så forbanna pga. fremmedfrykten/rasismen som er involvert, men det faktum at noen folk er så forbanna dumme at de ikke veit forskjellen på en pakistaner og en av asiatisk opprinnelse...hadde dem ropt "jævla guling" hadde det vært bedre...ffs, ta deg tid til å lære hvor de du skjeller ut er fra da! drittsekker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå