Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har opplevd fleire eppisoder på skulen som både er irriterende og fortvilende.

 

Gikk i klassen med en på ungdomsskolen som presterte å kalle samtlige jenter i klassen for "Jævla hora" som standard tiltale. "Jævla" eller "faens" kunne også kombiners med "jøde" og "homse". Ja, han får PC fra skulen.

 

I natturfags rommet på ungdomsskolen:

Elev: Snakker med sidemannen.

Lærer: kan du ikke væere stille?

Elev: jada,jada fortsetter å snakke

Lærer: Nå holder det kom deg ut!

Elev: Ei meg ein kjangse til da.

Lærer: Nei, kom deg ut ellers skall eg bære deg selv om eg må ta litt i...

Nå hører det med til historien at eleven var "kraftig bygd", og at det verken var første eller siste gangen han kom med slike utsagn.

 

Har en kamerat som er litt smart det var ikkje uvanleg verken i matte eller naturfags timee at han rekte opp honda og sa til læreren: "det der er ikkje heilt rett..." du må nesten ha vært der, men det uttrykker som læreren fikk da kan ikkje beskrives med ord :thumbup:

 

Også på ungdomsskolen under en diskusjon: Du lærer, det er ikke sikkert at alle er enige med deg altså "smatt, smatt, smelle med tyggis boble". Det kan vere at alle dei som ikkje sier noe er uenige, det er bare det at dei ikkje tørr sei det. "smatt, smatt, smelle med tyggis boble" Dette ble sagt på en slik måte at det hørtes ut som "alle som ikke sier noe er enige med MEG. Eg var somregel den som sa svert lite, men akkurat da var det rett før eg skjele hu ut. Eg hater folk som bare går ut ifra at alle er enige, og bruker det som eit argument, og ikkje ofrer det ein tanke at dei ikkje seier noko fordi dei er enige med lærer eller gir totalt F***

Likte best lærerens avslutning på diskusjonen:

"nå tar du deg en tur rundt skolen, eg tåler ikke trynet på deg mere" Var litt frekk, men fortjent. Ja, samme lærer.

 

På GK byggfag gikk eg i klassen med ein som presterte oå si dette når me skulle starte elevbedrift:

 

Elev: Kan me ikkje laga himabrent?

Lærer: Nei, det går nok ikke. Dessuten må du vere omer atten år for å selge alkohol.

Elev: Hallo, eg e' øve atten eg

 

Blir porvosert av dei som faktisk SIER "lol, plz , noob, stfu osv. Det er selfølgelig braktisk å forkorte orada midt inni ein CS kamp, men å faktisk Seie det blir bare feil.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk klager over CS snakk (ikke 1337-snakk, det er ikke CS snakk). Det er mye enklere å si HS istedet for Headshot og HP i stedet for health point.

Hadde faktisk sett passe dumt ut om CS-spillere hadde gått rundt og sagt: "Ajaj, så du det da? Jeg tok hodeskudd fra bombeplass 1 når jeg hadde 2 liv igjen" :nei:

Det går bare ikke.

Lenke til kommentar
Når vilt fremmede folk som står ved deg begynner å prate om været og andre ubrukelige ting.  Ikke at jeg er asosial eller no sånt, men jeg hater framtvungne konversasjoner.  :roll:

*Få flashback fra luftetur under matteeksamen*

 

Hva er det med de eksamensvaktene? :(

Synes det er fint å få ut litt prat når jeg har sittet inne hele dagen jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...