Gå til innhold

Hvilken kommentar har du blitt mest forbanna på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rett og slett ordet:

Morradi.. Det irriterer meg så grenseløst! Hva er liksom poenget med det "ordet" ?

enig der..

utrolig frekt ord egentlig..

alså, si hva du vil om meg... drite eg i...

men når folk begynner å snakke om morrami blir det bare for dumt..

folk som sier sånt er ofte folk som har lav inteligens og/eller er fjortiss...

Lenke til kommentar

Hvilken kommentar?

Jeg vet i hvert fall med noen kamerater av meg.

På fotballturneringa i dag, i finalen (ja, vi vant, dunket ut over ti lag). Jeg var den eneste på laget mitt med norsk opprinnelse, faktisk. Uansett, det ble litt knuffing i kampen (småtterier), og plutselig tøt det ut av munnen på en av motspillerne (som svar på en eller annen kommentar): "Dere er jo ikke norske statsborgere en gang!". Jeg skjønte godt at han ikke mente det, men disse klassekameratene mine har et veldig fint forhold til vold som løsning på problemer, og etter kampen ble det hett. Han som tok seg mest nær av det som ble sagt, kan overhodet ikke kontrollere temperamentet, og straks puffet han andre karen over på banen ved siden av. Han har NULL kontroll. Han forble helt rolig, han som ble puffet (han var dobbelt så høy), og ba ham gå vekk og sa at han ikke mente det. Klassekameraten min var like sur, og pøste ut med drapstrusler, grove slanguttrykk, osv.

Hvor var han? I sin egen opphetede verden, ja, men også på banen der bedriftslaget til Politiet spilte kamp. Fy faen jeg synes synd på ham. Vet ikke hva som skjer. Drapstrusler er jo straffbart, og han er over femten, så. Stakkars gutt.

Lenke til kommentar
Folk som har drevet med data/spillet et spill i flere år blir kalt for n00b

Det er mest lol.

ÅJA!! Det irriterer meg så grenseløst!

Om jeg f.eks har en dårlig cs-dag og møter noen skikkelige noobs som eier oss og kaller oss for noobs!! Åja!!! Kunne vridd de edle delene dems rundt 10 og en halv gang rundt! :realmad:

Lenke til kommentar
Folk som har drevet med data/spillet et spill i flere år blir kalt for n00b

Det er mest lol.

ÅJA!! Det irriterer meg så grenseløst!

Om jeg f.eks har en dårlig cs-dag og møter noen skikkelige noobs som eier oss og kaller oss for noobs!! Åja!!! Kunne vridd de edle delene dems rundt 10 og en halv gang rundt! :realmad:

Hater ordet n00bs SÅ JÆVLI :realmad: og w00t!! Er ikke det noe fjortissnakk?... har en kompis som klarte å kalle oss det på siste LAN.... han fikk vondt.... :laugh:

Lenke til kommentar
"Talentløse fitte". Av en mann som ikke visste hva han skulle ha i butikken, men forventet at jeg skulle vite hva han mente.  :roll:

Hvorfor bruker egentlig folk kvinnens kjønnsorgan til skjellsord? :ermm:

:hrm: Fordi at de ikke kommer på noe bedre å si.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...