mad_man@work Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvilken kommentar fra dine medmennesker har fått deg til å tenne mest? Ble akkurat kalt rasshøl pga av en ting jeg ikke har kontroll på i det hele tatt Må si det er ekstremt irriterende med folk som absolutt ikke kan oppføre seg Hvorfor skal noen alltid oppføre seg værst mulig???? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Talentløse fitte". Av en mann som ikke visste hva han skulle ha i butikken, men forventet at jeg skulle vite hva han mente. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 sa han det? i helsiken! Det verste eg viste på ungdoms skolen var når en kalte meg for stygge tispe. Klikket vinkel for meg. De gangene (få ganger) noen har kalt meg for tispe har det sagt bang i hodet. weird! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Folk som ikke kjenner meg og ser ned på meg er det aller værste jeg kan tenke meg. Blir så sint at jeg må telle til ti flere ganger for å i det hele tatt kunne fungere mer den dagen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 "Talentløse fitte". Av en mann som ikke visste hva han skulle ha i butikken, men forventet at jeg skulle vite hva han mente. Er det mulig? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Ekke kult når folk sier at jeg guller dem i CS ass. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kan ikke si jeg liker folk som ser ned på en og tror du er et av "djevelens verk" bare pga. man røyker @RaZorbLadeKisS: noen er jo skikkelig talentløse Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg klikker VELDIGT sjelden men en venn av meg som egentligt er velig grei pleier og plage meg på skulen (venlig plaging) fordi jeg ikke klikker, men en dag når han ødla gympåsen min klikket jeg kanske mye, banket han litt, så gjorde han det igjenn banket han litt mer, så sluttet han, ellers er det iallefall 1-2 år siden jeg ble veldigt iritert på andre folk (blir lett iritert på ting vist dei ikke passer liksom) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Folk som ikke kjenner meg og ser ned på meg er det aller værste jeg kan tenke meg. Blir så sint at jeg må telle til ti flere ganger for å i det hele tatt kunne fungere mer den dagen. Kunne du ikke like så godt forsatt oppover fra 10 da i stedet for å regne til 10 flere ganger ? Lenke til kommentar
zed Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hmm, syns jeg fikke en kommentar av en gutt på forumet. Men det var jo bare søtt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Folk som bruker "homse" som skjellsord, eller "jøde", eller "neger"... Sånt tåler jeg ikke. Endret 10. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Folk som har ledd av meg naar jeg roedmer ( roedmer veldig lett og mye ) fatter jo f*(n ikke hvor mye det hemmer meg og hvor plagsomt det er, har nok litt sosial angst ja Ikke saerlig pent gjort det da Gaar heller bare vekk naar slikt skjer gidder ikke blande meg opp i noe Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kan forøvrig nevne at folk som motsier seg selv har en tendens til å gi full klikk i hodet på meg edit: kam? Endret 10. april 2004 av LoS Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Folk som bruker "homse" som skjellsord, eller "jøde", eller "neger"... Sånt tåler jeg ikke. jeg har aldrig kjønt hvordan jøde/neger har blitt en skjellsord?? det å si ting folk er og bruke det som skjellord er bare dustete.. det er som å si.. jævla bil eier, eller din dritt cola drikker? dårlige eksempler men derre kjønner hva jeg mener.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Å ta seg nær er jo bare lattis da. Hvis det ikke kommer ifra noen som er seriøse eller jenter. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg hater å bli kalt nerd, er litt teit å mobbe noen fordi de kan noe bedre enn deg.... Ps. Jeg ser på nerd som noen som kan noe veldig bra. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dust ass du er såååå dust ... du er så dust fordi du kan tegne kaffebord bedre enn meg i MSPaint .. din dust! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dust ass du er såååå dust ... du er så dust fordi du kan tegne kaffebord bedre enn meg i MSPaint .. din dust! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 En kar til meg sa en gang: "Nu va du smart, nu va du vøldig smart nu ka hæ?" Tenkte øyeblikkelig på at det var Martin Schancke, men det var det alldeles ikke så jeg begynte å le istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå