formannen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg holder på å lage en nettside for Fedje A-lag ettersom de ikke var helt fornøyd med det gjeldende designet de hadde (verdt å ta en titt på her.) Jeg holder på å lage en spillerstallside der navnet deres skal kunne hente mer informasjon og evt andre bilder av personen. Og denne informasjonen vil jeg helst ha i en fil. Jeg bruker CuteNews på siden og dermed har jeg allerede spillerstallsiden definert som ?do=spillerstall. Og vil egentlig nå åpne en ny verdi ?spiller=navn. Må jeg da ha den definert i hovedsiden eller lage den som en subaction til spillerstall-siden? Prosjektet sålangt ligger her. PS: ingen bilder er lagt ut enda, det er bare image-placeholders... Håper noen kan vise meg hvordan jeg skulle få dette til. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 vil tro at du kan definere den in subaction siden .. Har ikke brukt cutenews, men du kan definere ?spiller hvorsomhelst innenfor <?php $spiller = spiller text fil ?> Lenke til kommentar
formannen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 men da er jeg vel nødt til å lage en fil for hver spiller... Det håpte jeg at jeg kunne slippe... Lenke til kommentar
joffar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dersom du skal ha flere bilder og slikt, vil vel det være det enkleste dersom du ikke har tilgang til mysql - sql eller lignende.. Du kan forsåvidt gjøre det samme i en text fil dr du legger in referanser til hver spiller på en linje og bruke , (komma) til å separere dem slik at du kan trekke ut den infoen i ett array.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå