Broseen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er Colorcase "air black" hos Microplex et greit kabinett? Prisen er jo bra, men man får vel kanskje hva man betaler for..? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det er jo ikke av den beste kvaliteten og er heller ikke så veldig mange praktiske løsnigner..Var ikke lenge jeg hadde det kabinettet før jeg byttet til Lian Li Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Lavkvalitets kabinetter. Endret 10. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Skal du ha billig kabbis heller gå for raidmax, skyhawk, aero osv. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Pent å se på og slikt, men det er nok dessverre som så mye annet i dataverden: du får hva du betaler for Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Da blir det Lian Li! Har kikket litt på Sky Hawk også da, men et Lian Li vil vel vare en stund for meg, så like greit å legge litt penger i det. Det er vel neppe vits for meg å kjøpe noe større enn midi? Har bare dvd-rom, cd brenner og to hd. Eneste jeg ser for meg i fremtiden er flere hd. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Skal du ha billig kabbis heller gå for raidmax, skyhawk, aero osv. Skyhawk er ikke noe å satse på, en venn av meg fikk kabinettet skeivt... dvs. morsomme former på PCI-slottene og andre i utgangspunketet firkantede åpninger bak. Og toppen var av plast og ikke aluminium... kjøper du skyhawk får du mindre enn du betaler for, forklarer antagelig hvorfor de bare har en modell igjen og selge på microplex! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå