t0bben Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har sett i priguiden og andre steder på "febrilsk let etter svart t630 med young talk uten å finne den. Ser at siba selger 1590,- Sony Ericsson T630 Frosty med Netcom 12mnd Young Talk for 1590,- Hadde håpet og finne noe liknende i den svarte utgaven. Noen som vet hvor jeg kan finne det?? Hva er grunnen til at Siba ikke selger den svarte utgaven? Lenke til kommentar
frodelan Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Så vidt jeg vet har ikke Liquid Black-utgaven av t630 kommet i butikkene enda, kun på nettbutikkene. Svart T630 ser forresten enda kulere ut i virkeligheten enn på bilder Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Så vidt jeg vet har ikke Liquid Black-utgaven av t630 kommet i butikkene enda, kun på nettbutikkene. Snakket med en i telbutikken. Han sa til meg at den kom inn på mandag som var(en stund siden han sa det) Har vært bortreist så har ikke hatt mulighet til å se om den var kommet inn. Men får vel nesten stole på deg da Noen som vet når den i kommer inn? Lenke til kommentar
Noki Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har sett den sorte SE T630 hos Siba i Sandnes hvertfall. Den kom der en gang denne uken... Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har sett den sorte SE T630 hos Siba i Sandnes hvertfall. Den kom der en gang denne uken... Hmmm. det var jo rart. Den svare utgaven er jo ikke kommet på web siden deres.. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Går det an og teste t630 på elkjøp nå? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har kjøpt en på Komplett til fattern! Den ligger på Postkontoret nå, henter den etter påske. Siden Komplett har fått den kan den ikke være så langt unna i butikkene Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Expert hadde den hvite T630 ved Jernbanetorget (i Oslo) til 890,- med Talk abonnement (som er det HELT klart billigste jeg har funnet T630 noe sted med det abonnementet.) Mulig de selger den billig med YoungTALK også ? Min lokale expert butikk mente også at de får inn de svarte rett over påske, type tirsdag/onsdag. Jeg blir ikke overrasket hvis det tar litt lenger tid, men jeg skal ihvertfall ringe på tirsdag (Jeg har sjekket Lefdal og Elkjøp også og de er dyrere på TALK) Cobos Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 beklager viss dette blir litt of topic, men om det finnes butikker som er billigere enn lefdal er vel det bare fint, jeg tenker selfølgelig på 150% prisgarantien til lefdal. regner med at garantien gjelder selv om mobilen kjøpes med abonnement... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 fant sort på siba.no...... med young talk! Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Har problemer med å komme inn på siba.no nå.. Har hatt det i hele dag. Noen andre som har det problemet? Får satse på at det stemmer det jmmk sier da. Endret 12. april 2004 av t0bben Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 790,- for T630 på Siba med Talk om jeg ikke så feil på plakat utenfor butikken på Sandnes. De har både Frosty og Svart på Lager... Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Den er deilig den sorte telefonen. Leka med den i Praha på en mobilsjappe. Har venta på den i over en uke nå for at den skal komme seg fra komplett, men den har vært i Oslo usortert i 6 j**la dager. Jeg hater påska. Hvorfor må posten være så treig fordi en skokk med romere og jøder spikra en hippie til et par treplanker for 1970 år siden? Tror jeg blir gal på postvesenet. Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 fant sort på siba.no...... med young talk! Hmmm. Jeg klarer ikke finne den i svart på siba.no. Finner bare Frosty. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror ikke at siba har den svarte nå, den finnes ikke på hjemmesidene deres. Kanskje de har gått tom.... Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Får vel nevne at Expert faktisk har den svarte inne nå... Jeg har nettopp kjøpt meg den med TALK abonnement til 849 (som faktisk er rasende billig jmf SIBA f. eks.) selvom jeg vet jeg burde vente til Lefdal får den inn. Ja jeg vet jeg er utålmodig, men men... Har ikke fått testet den enda sidne jeg lader batteri nå, men skal se om jeg kan få lagt inn en anmeldelse etter at jeg har brukt den litt. Men skjermen er sinnsvakt stor til å være mobil, ihvertfall for meg som går fra en godt brukt Panasonic GD75. Cobos Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hvor ligger denne/disse(?) lefdal butikken alle samme snakker om? Lenke til kommentar
nestenbest Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 nettsiden er www.lefdal.com butikkene til lefdal er som følger: > Lefdal Alna, Oslo > Lefdal Forus, Stavanger > Lefdal Hamang, Sandvika > Lefdal Lade, Trondheim > Lefdal Strømmen > Lefdal Tiller, Trondheim sjekk nettsidene for adresse o.l. fordelen med lefdal er deres 150 % prisgaranti som ifølge deres egne nettsider også gjelder mobiltelefoner med abonnement. det er det verdt å tenke på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå