Gå til innhold

EXEtender player og Icanal spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Har lastet ned diverse spill,men hvordan skal jeg spille de når jeg har restart pc`en?Finner ikke ut dette.Noen som kan hjelpe?

hadde samme problem som deg før, lastet ned, maskinen restartet, jeg fikk ikke spilt....

Vet ikke hva som var galt, men etter x antall reinstallasjoner av xp virker alt fint nu, laster ned spill, trenger ikke restarte maskinen, spillene funker.

Kontakt icanal support..

Lenke til kommentar
Sånn er det ihvertfall for meg.. Litt irriterende i grunn. og særlig iom at jeg må bruke IE for å komme inn.... :(

Litt dumt akkurat det,hvis man er uten nett en dag eller to og ikke kan spille sitt favoritt spill,som man har "lastet" ned hos icanal.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

okei folkens her kommer hjelpen, jeg har gjort dette mange ganger siden jeg har vært 10 år gammel , nå er det lenge siden så jeg prøvde og laste ned exe tender igjne men den lot seg ikke instalere! men her er svaret.....dere må gå på icanal siden og så på det spillet dere har "lastet ned" og se til høyre og trykk på spill så starte exe tender og så husker jeg ikke mer. :hmm:

Lenke til kommentar

icanal er en innholdstjeneste for online ADSL kunder, og det må en autentisering til. Dette er brukernavn og passord hos online.no.

Grunnen til at du må være online, er at du ikke skal kunne laste ned alle spillene og si opp abonnementet.

Lenke til kommentar

Her er en oppgave til dere med fritidsproblemer og tro på egne evner.

ExeTender-mappen inneholder blant annet .ini-filer som antyder at programmet selv er stilt inn på å slette en del av seg selv ved oppstart (eller exit...ikke helt sikker). Derfor må man på nett igjen for å laste disse ned. Antagelig.

Hint hint :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...