Zemeckis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei Har lastet ned diverse spill,men hvordan skal jeg spille de når jeg har restart pc`en?Finner ikke ut dette.Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei Har lastet ned diverse spill,men hvordan skal jeg spille de når jeg har restart pc`en?Finner ikke ut dette.Noen som kan hjelpe? hadde samme problem som deg før, lastet ned, maskinen restartet, jeg fikk ikke spilt.... Vet ikke hva som var galt, men etter x antall reinstallasjoner av xp virker alt fint nu, laster ned spill, trenger ikke restarte maskinen, spillene funker. Kontakt icanal support.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Har vel fått fikset det nå,men jeg må gå inn på icanal siden og finne spiller der for i dethele tatt få spillt det.Er det slik til deg også? Lenke til kommentar
.::7r¥m::. Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Sånn er det ihvertfall for meg.. Litt irriterende i grunn. og særlig iom at jeg må bruke IE for å komme inn.... Lenke til kommentar
goooser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 icanal folka har fjerna noen filer så man må ha ¨på EXEtender player`n for og spille spilla (tror jeg da) de lagrer bare 150 - 300 mb på hard-disken Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Sånn er det ihvertfall for meg.. Litt irriterende i grunn. og særlig iom at jeg må bruke IE for å komme inn.... Litt dumt akkurat det,hvis man er uten nett en dag eller to og ikke kan spille sitt favoritt spill,som man har "lastet" ned hos icanal. Lenke til kommentar
Anthoniomontana Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 okei folkens her kommer hjelpen, jeg har gjort dette mange ganger siden jeg har vært 10 år gammel , nå er det lenge siden så jeg prøvde og laste ned exe tender igjne men den lot seg ikke instalere! men her er svaret.....dere må gå på icanal siden og så på det spillet dere har "lastet ned" og se til høyre og trykk på spill så starte exe tender og så husker jeg ikke mer. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 icanal er en innholdstjeneste for online ADSL kunder, og det må en autentisering til. Dette er brukernavn og passord hos online.no. Grunnen til at du må være online, er at du ikke skal kunne laste ned alle spillene og si opp abonnementet. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Her er en oppgave til dere med fritidsproblemer og tro på egne evner. ExeTender-mappen inneholder blant annet .ini-filer som antyder at programmet selv er stilt inn på å slette en del av seg selv ved oppstart (eller exit...ikke helt sikker). Derfor må man på nett igjen for å laste disse ned. Antagelig. Hint hint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå