ATi-Radeon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hej, jeg har nå laget min første ferdige side, den laget jeg altså til min bror. Bare kom med kritikk osv.. husk: det er min første fullførte side Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Link er jeg dum? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Link er jeg dum? Ting kan tyde på det... hehe, neida Sprek header. GTA Vice City-font? Menyen ble veldig utydelig i IE og Opera. I Forefox ble den nederste linjen dradd utenfor det blå feltet. Spesiell løsning på bildebruken. Alt sammen er jo ett bilde Hvordan gjør du det med mye tekst? ikke iframe vel? EDIT: Får jo horisontal scroll i 1152*864! Teksten i innholdsfeltet kunne trengt litt padding. Konklusjon: Grei side dette her, men bildebruken MÅ du gjøre noe med. Hot tip of the day: Slice tool Endret 10. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 jeg laga det i photoshop, og la inn texten i dreamweaver :> Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Extrude kan bli brukt greit det,, men syns at det på sida di var altfor tydelig og virket en smule forvirrende.. Reklame boxen til høyre hadde dessuten en altfor kraftig blå-farge. Slet litt med å se meny-itemsene tho,, men fin side sånn generelt.. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Og menyen synes jeg var litt rotete. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Vet ikke om det bare er meg, men alle de prikkene i bakgrunnen gjør meg litt svimmel og uvel. Kan du ikke bare fjerne de? Blir litt "for mye" på en måte. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) mener å ha sett en side som likner på denne, er det denne kanskje? Den jeg syns den ligner på ble postet for en syund siden her på forumet som et screenshot fra PS Endret 11. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 mener å ha sett en side som likner på denne, er det denne kanskje? Den jeg syns den ligner på ble postet for en syund siden her på forumet som et screenshot fra PS det var meg det som posta den, den var meninga til et gaming side som ble aldri noe av, så jeg tok å redigert designet mitt litt osv... stemmer det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå