powerman_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kan man spille av brente dvd filmer på ps2 uten å måtte chippe den? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kan man spille av brente dvd filmer på ps2 uten å måtte chippe den? Ja,det skal fungere greit.Det har min bror prøvd.Men det var riktig nok DVD+R plater da.Vet ikke om det går med DVD-R plater da. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg klarte ikke og spille Brente uten chip.Etter jeg hadde chippet den måtte jeg først starte opp med en "orginal" DVD og så bytte over til en brent Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg klarte ikke og spille Brente uten chip.Etter jeg hadde chippet den måtte jeg først starte opp med en "orginal" DVD og så bytte over til en brent Hmm rart det der.Min bror har ikke chip.Spørs om han har en nyere versjon av ps2 da? Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 hmm.. så det er ikke hundre prosent sikkert at det vil funke? Andre erfaringer mottas med takk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Funker her ihvertfall, uten noen form for chipping, sånn derre plate man har i før man spiller (husker ikke sjargongen for det nå ) eller noe annet humbug. Denne posten hadde du vel fått mange fler svar på, om du hadde posta i Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll som også er rette kategorien for denne type spørsmål. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Mine erfaringer er at DVD-R plater fungerer på PS2, når det gjelder film. Jeg har prøvd på 2 forskjellige PS2 maskiner med vellykket reultat. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 det er ikke alle kopier ps2 liker. jeg har flere kopierte filmer som ps2 ikke spiller i det hele tatt, og da har jeg prøvd på 4 maskiner, 2 chippede og 2 uten chip. Kan være det er platene ikke ps2en liker også da... Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Kanskje jeg skal kjøpe meg en dvd brenner da... Takker for alle svarene. Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Hvilket format funker på ps2, "+" eller "-"? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvilket format funker på ps2, "+" eller "-"? Min bror har +,og det fungerte på å spille av DVD+R plater på hans ps2 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Spørs vel hvor gammel din ps2 er. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Flyttes til konsollforumet Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Jeg aner ikke hvor gammel den er (kjøpte den brukt). Men her er nr. SCHP-3004 Tror det er en ganske gammel modell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg aner ikke hvor gammel den er (kjøpte den brukt).Men her er nr. SCHP-3004 Tror det er en ganske gammel modell. jeg har samme modell. den er rimelig gammel ja. Jeg har chippet den, og har fått alle DVDer jeg har prøvd til å virke både - og + Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Da har jeg kjøpt meg dvd brenner. Får bare prøve Takker igjen for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå