deathcut Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 God påske alle sammen. Påsken stratet med et ganske irriterende problem for meg. Jeg fikk et nytt skjermkort, jeg la inn drivere og alt så ut til å fungere bra. Når jeg startet datamaskinen dagen etter på var oppløsningen min satt til 1280x960. Jeg prøvde og stille den til 1280x1024 men det gikk ikke. Jeg rotet lenge med å finne feilen og det visste seg at det var driverne til skjermen, jeg slettet dem og brukte en vanlig windows driver. Men når jeg starter maskinen på nytt nå så er den forsatt satt til 1280x960 igjen og jeg må slette driverne for skjermen på nytt. Hva kommer dette av? Skal ikke drivene være borte for gått når man sletter dem? Noen som har hatt en lignende problem? Eller vet hva jeg skal gjøre? Skjermkortet er av typen: Asus V9520 Magic / Geforce fx 5200. PS, jeg har de nyeste driverne til skjermkortet og skjermen min takler 1280x1024 som oppløsning. MVH Christer Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har du prøvd å slette driverne i sikkerhetsmodus? Er ikke alt Windows tillater å slettes når du er logget på helt vanlig. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 tror d finnes et prog. som sletter gjenværende rester av nvidia drivere. detonator deleter heter d, du finner på noen pc gaming world dvd'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå