Slednecks Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 På pcen.. Nå kommer det bare en startside som heter http://omegasearch.com/ Og det er kommet en linje under adresse linjen i explorer. Hva er dette? Det kom plutselig bare dit og jeg vet ikke fra hvor. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kjør SpyBOT og AdAware (spyware-fjernere). Begge finnes på download.com. Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har kjørt Ad ware.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg har kjørt Ad ware.. Er ikke nok..... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Last ned Spy Sweeper, der kan du låse hjemmesiden fast til f.eks hw.no, og må manuelt gå inn å skifte den. Last også ned Spybot Search & Destroy som PoleCat nevnte. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Hvis ikke Spysweeper og SpyBot hjelper, kjør HijackThis. Da finner du ut hvem og hva som har kapret browseren din, og du kan kvitte deg med den. Eller så kan du sjekke FAQ'en din omegasearch.com Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå