Gå til innhold

Vil gjerne ha tilbakemelding på..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Splash mener jeg burde være sentrert. Dermed basta.

Selve siden:

* Footer-sak ? Siden slutter for brått, det merkes særlig på menyen.

* Liker sammenhengen, det at du har brukt deler av header bildet til de linjene.

* Tekst i header kommer kanskje litt for nært bilde linjen. Kanskje flytte 1px ned(noen bokstaver rører borti).

* Mellomrommet mellom meny og innhold var etter min mening ikke passende. Kan ikke helt si på hvordan måte, bare så rart ut :ermm:

* Gjennomført side. Liker selv dystre design, så det er bra. Litt små fiksing og dette blir ganske fint rett og slett.

Lenke til kommentar

- Kanskje en eller annen effekt på linkene på splashen?

- Veldig bra header!

- En litt mer grå farge på skriften får alt til å virke mer smooth :)

Veldig god og orginal side! Man blir virkelig interessert i innholdet når man får det førsteinntrykket. Stå på!

Lenke til kommentar

Jeg liker den kjempe godt :)

ikke for å virke sjåvenistisk, men det er skikkelig jente side, og det på den POSITIVE måten. Noen av dere klarer virklig å gjøre det behaglig og deilig, så du kan sitte og scrolle opp og nedd før du går videre ;) +

men noe er det jo:

Ingen footer som kan forsvares med det "lange uendelige" design følsen.

Men på slutten av menyen, som er lang, kan du med fordel legge inn litt luft så den ikke ligger å hviler på start linja mi :D

Lenke til kommentar

En liten ting til som jeg av en eller annen grunn ikke nevnte i forrige tilbakemelding.

Reviewed linken på splash siden må nok gå. Ikke gå totalt, men legg den på selve siden med linker til selve reviewene av din side. Och: popups is bad, mmmmkay.

Da har jeg nok sagt mitt om siden som den er nå, men må bare si det igjen, liker den ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke tatt det nei. Men har brukt mange forskjellige bilder i det og jobbet masse med det i photoshop.

Jenten ligner svært på Christina Ricci...

Lenke til kommentar

Huff, jeg hater "splash" (flytt språkvalget til selve siden), men da jeg kom inn på selve siden var alt mye hyggeligere, liker siden din, men litt kritisk må man vel alltid være;

hvorfor mellomrom mellom "menu" og "content"? foreslår en enkel border i samme stil som du har brukt andre steder der.

slutter dette aldri? foreslår å slenge på en enkel footer nederst, trenger ikke å være noe mer enn f. eks en gjennomgående border som avslutter "menu/content" og litt tekst under.

Christina Ricci er jo alltid søt (ja jeg er en gutt, tolk meg som du vil), men har du lov til å bruke det bildet? (håper det for det passa fint inn her :D ), teksten ser mistenkelig ut til å komme fra "Evanescence - My Immortal", veit ærllig talt ikke hvordan det er med rettigheter på tekst, men alt sånnt er greit å sjekke...

ellers så digger jeg header'n, trur jeg hadde sett sia 10 ganger før jeg la merke til fjeset bak treet...

så kommer vi til koden: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...om%2Findex2.php

og til slutt vil jeg anbefalle å titte på linken i signaturen min (er du feilprogrammert greia...)

Lenke til kommentar
Huff, jeg hater "splash" (flytt språkvalget til selve siden), men da jeg kom inn på selve siden var alt mye hyggeligere, liker siden din, men litt kritisk må man vel alltid være;

hvorfor mellomrom mellom "menu" og "content"? foreslår en enkel border i samme stil som du har brukt andre steder der.

slutter dette aldri? foreslår å slenge på en enkel footer nederst, trenger ikke å være noe mer enn f. eks en gjennomgående border som avslutter "menu/content" og litt tekst under.

Christina Ricci er jo alltid søt (ja jeg er en gutt, tolk meg som du vil), men har du lov til å bruke det bildet? (håper det for det passa fint inn her :D ), teksten ser mistenkelig ut til å komme fra "Evanescence - My Immortal", veit ærllig talt ikke hvordan det er med rettigheter på tekst, men alt sånnt er greit å sjekke...

ellers så digger jeg header'n, trur jeg hadde sett sia 10 ganger før jeg la merke til fjeset bak treet...

så kommer vi til koden: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...om%2Findex2.php

og til slutt vil jeg anbefalle å titte på linken i signaturen min (er du feilprogrammert greia...)

Ikke for å kverulere, men tror neppe noen bryr seg om en liten, privat hjemmeside ;)

Lenke til kommentar
Ikke for å kverulere, men tror neppe noen bryr seg om en liten, privat hjemmeside ;)

Nei, men det er greit å kunne kode korrekt kode ;)

Jeg mente med rettighetene til bildet. Selvfølgelig skal det kodes korrekt for å få riktig ressultat i forskjellige nettlesere ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg mente med rettighetene til bildet. Selvfølgelig skal det kodes korrekt for å få riktig ressultat i forskjellige nettlesere ;)

Vil bare bemerke at validation ikke alltid fikser den biffen å få siden til å se lik/korrekt ut i flere nettlesere.

Så vil jeg også påpeke de tusenvis av filmsider på internett som støtt og stadig rapper bilder fra filmer, i mangfold. Så akkurat det trenger du ikke uroe deg for.

Lenke til kommentar

Vil bare bemerke at validation ikke alltid fikser den biffen å få siden til å se lik/korrekt ut i flere nettlesere.

Så vil jeg også påpeke de tusenvis av filmsider på internett som støtt og stadig rapper bilder fra filmer, i mangfold. Så akkurat det trenger du ikke uroe deg for.

At den validerer trenger ikke nødvendigvis å bety at man har kodet riktig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...