John Kr Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) God Påske til dere alle. Jeg har vært borte fra Forumet en stund. Første som møter meg er at jeg har greid å få en advarsel mens jeg har vært borte, ingen PM eller noen form for varsel om hva jeg har gjort galt. Fikk vite det etter en stund. Men til mitt spørsmål, da jeg søker på mitt brukernavn for å finne tilbake til mine innlegg så får jeg opp bare de 4 siste. Er det gjort enda nye forandringer som jeg ikke har fått med meg? Hvor er alle mine innlegg biltt av? Mvh John Kr Endret 10. april 2004 av John Kr Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis du trykker på der det står "Warn:" og på den prosenten, så skal du få opp begrunnelse fra moderator om hvorfor du har fått advarsel. Og når du skal søke på dine egene inlegg så trykker på på navnet ditt over avataren og så trykker du på "Find all posts by this member", noe som i ditt tilfelle ville være denne adressen. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Takk skal du ha B|Real God Påske John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg