Gå til innhold

hjelp! Mini iPod død?


Anbefalte innlegg

Hei!Var på vei til hytta på påsketur på søndag. Jeg skrur på mini ipoden og hører på 2-3 sanger.. plutselig da jeg skal bytte sang stopper alt! Får ikke skrudd den av eller noe men displayet er der fortsatt. Jeg lar den stå på helt til batteriet går ut, tenkte jeg. Det gjorde jeg og nå er jeg hjemme igjen for å lade den (gjennom pc'n riktignok) Jeg plugger den i, men får ikke noe respons. Den virker rett og slett dau. Da jeg trykker inn Menu og "enter"knappen samtidig skal den resette seg selv og da jeg slipper disse knappene kommer Apple logoen opp. Men den forsvinner og iPoden starter ikke. Virker ikke som jeg får lada den gjennom usb lenger heller..

 

Hva gjør jeg? Er den så tom for batteri at jeg må kjøpe noen slags form for adapter fra USA standard til norsk støpsel? Eller er den bare død? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du trenger er en plugg fra en eller anna elektrobutikk fra USA-støpsel til Norsk-støpsel.

 

Kikk på adapteren, så ser du at det står input V 110-230V, altså, du kan bruke hva du vil.

 

 

For meg høres det ut som den er dau, men du kan jo prøve det først. Uansett ville jeg ringt til Apple Norge og hørt hva de sier. Du kan sikkert sende den inn til de.

 

 

PS (harke du solgt mini'en din da?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...