Valein Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Klarte ikke vente lenger og har nå bestilt mitt første digitalkamera - et Casio Ex-P600. Håper jeg ikke kommer til å angre på det! Bestile et Sandisk 512 MB Ultra II kort i tillegg. Ellers vil jeg også kjøpe et NP-40 Lithium-ion-batteri og en EXP-CASE 1 bæreveske - se [url="http://www.exilim.de/euro/exilimaccessory/exilimpro/#2"]tilbehør[/url], men vet ikke hvilken norsk nettutikk som selger disse. Noen som vet? Stian Endret 10. april 2004 av Valein Lenke til kommentar
Valein Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Glemte å tilføye at jeg kjøpte kameraet og minnekortet fra www.hardwarebutikken.no. Kameraet kostet 5750,- Minnekortet 1895,- Nå håper jeg bare de leverer raskt Stian Lenke til kommentar
MrG Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Gratulerer!! Vurderer dette sterkt jeg også, du må komme med en omtale av det straks du får testet det Lenke til kommentar
Valein Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takk for det! Jeg er ingen proff når det gjelder fotografering og digitalkameraer, men jeg skal komme min amatørvurdering av det Stian Lenke til kommentar
MrG Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Midt i blinken for meg Spørs bare om jeg klarer og vente før jeg kjøper da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå