Heatsink Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 kunne likesågodt kommet på et forum der flertallet skreiv nynorsk, og du fikk beskjed "kutt ut bokmålet a! PlZ... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 Eg tar meg ikkje nær av dette. =) Må jo ta høgde for at det nok er ein del som ikkje er så gamle på dette forumet. Digresjon: morsomt at personen som skreiv dette kjem frå ein nynorsk-kommune. =) Lenke til kommentar
Heales Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 fenris, Hvor kan jeg laste ned nynorsk-pakken til UT2004? Lenke til kommentar
Savi0n Skrevet 14. september 2004 Rapporter Del Skrevet 14. september 2004 enten så er han nynorsk eller en svenske som har forvilla seg inn på et norsk forum Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2004 Rapporter Del Skrevet 16. september 2004 Har litt lyst til og begynne å spille UT...Er det nesten det samme som cs bare litt mer tempo pg litt mer frags? Nesten deathmatch på en måte?? Samme prinsippet som med cs at du får en cd key og betaler en gang for den? Eller der det månedlig avgift? Bare lurer på.. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 17. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Det er raskare og fleire/meir frags i UT enn CS, men det kan jo bety enten at du fraggar mykje eller dauar mykje. =) I UT2k4 er det (nesten for) mange ulike game modes. Personleg synest eg berre dm og ctf er dei som er verdt å spela, men det mest populære er vel onslaught. Det beste er vel at du går inn på sida til Unreal Tournament 2004 og les om det der: http://www.unrealtournament.com/index.php Du betalar berre ein gong for spelet og cd-key. Ingen månadsavgift. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 hvorfor synest eg at hele spillet er totalt kaos? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 Fordi det er deatmatch lignendes etter det jeg har hørt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. september 2004 Rapporter Del Skrevet 17. september 2004 hvorfor synest eg at hele spillet er totalt kaos? fordi du ikke har vendt deg til spillet ennå. flere kamerater har prøvd spillet hos meg og alle sier det samme "for noe unaturlige kaotiske greier". men etter man har spillt detlitt er det jo helt fantastisk Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 20. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 hvorfor synest eg at hele spillet er totalt kaos? Det er mykje raskare enn dei fleste andre fps. I tillegg er det jo eindel som spammer unødvendig mykje. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 20. september 2004 Rapporter Del Skrevet 20. september 2004 hvorfor synest eg at hele spillet er totalt kaos? Det er mykje raskare enn dei fleste andre fps. I tillegg er det jo eindel som spammer unødvendig mykje. heh, jaja, hvis du har spilt Quake / Quake 2 så burde du ikke ha noen problemer med at 2k4 går fort... UT (det originale) har kjappere gameplay forsåvidt enn det UT2k4 har, men som sagt, det er en vanesak er du vant med CS (som er en barnekarussel i forhold) så er 2k4 småkjapt ja :-) /daC! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2004 er du vant med CS (som er en barnekarussel i forhold) så er 2k4 småkjapt ja :-) /daC! Det var dei eg tenkte på. =) Lenke til kommentar
haien_har Skrevet 28. september 2004 Rapporter Del Skrevet 28. september 2004 kan dere hjelpe meg med dette?: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304766 Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 kan dere hjelpe meg med dette?: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=304766 Blei litt for teknisk for meg. (Stats online har du forresten her: http://ut2004stats.epicgames.com) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå