Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Er det nokon som lurar på noko om UT2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1v1? regner med at det ikke var myntet på meg ( jeg HATER 1v1 ) :p

/daC!

Eg såg no deg søka etter ein 1on1 for nokre døgn sidan. =P

nope, sjekk loggen din ;)

var sikkert cybban som skulle ha 1v1 før eller etter jobben som vanlig :)

speller kun KANSKJE 1v1 om folk spør meg pent eller no ;p

/daC!

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4?

Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere.

går ann ingame og... skriv inn det du vil ha og trykk enter så funker det (vil fortsatt stå 1.00 der), er bare Epic som er late og giddaslause som vanlig :)

/daC!

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4?

Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere.

går ann ingame og... skriv inn det du vil ha og trykk enter så funker det (vil fortsatt stå 1.00 der), er bare Epic som er late og giddaslause som vanlig :)

/daC!

OK! Takk! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...

PS; PLZ kutt ut nynorsken :thumbdown:

Hva er så negativt med nynorsk?, det er jo sikkert morsmålet hans derfor må han få skrive som han vil!

Lurer faen meg jeg også på!

Selv HATER jeg at lærerne presser oss til å snakke og skrive nynorsk (i nynorsk timene) Men om folk kommer fra samfunn hvor man snakker NyNorsk, så må man jo få lov til det!

Om du finner noe imot nynorsk i gamer-reglementet så skal jeg være "enig" med deg, lonely wolf!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=11/09/2004 : 00:02]

PS; PLZ kutt ut nynorsken :thumbdown:

Hva er så negativt med nynorsk?, det er jo sikkert morsmålet hans derfor må han få skrive som han vil!

Lurer faen meg jeg også på!

Selv HATER jeg at lærerne presser oss til å snakke og skrive nynorsk (i nynorsk timene) Men om folk kommer fra samfunn hvor man snakker NyNorsk, så må man jo få lov til det!

Om du finner noe imot nynorsk i gamer-reglementet så skal jeg være "enig" med deg, lonely wolf!

enig her jeg ja ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...