fenris1911 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 1v1? regner med at det ikke var myntet på meg ( jeg HATER 1v1 ) /daC! Eg såg no deg søka etter ein 1on1 for nokre døgn sidan. =P Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 5. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2004 og sist: lyst til å på en 1vs1 eller? Eg kan sikkert ta ein. Er dårleg i 1on1 då, er CTF spelar. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 1v1? regner med at det ikke var myntet på meg ( jeg HATER 1v1 ) /daC! Eg såg no deg søka etter ein 1on1 for nokre døgn sidan. =P nope, sjekk loggen din var sikkert cybban som skulle ha 1v1 før eller etter jobben som vanlig speller kun KANSKJE 1v1 om folk spør meg pent eller no ;p /daC! Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 og sist: lyst til å på en 1vs1 eller? Eg kan sikkert ta ein. Er dårleg i 1on1 då, er CTF spelar. oki doki, da blir det 1vs1 snart da når har du tid da? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 oki doki, da blir det 1vs1 snart da når har du tid da? Du kan sjå etter meg på #ua.ut2k4 på quakenet når du har tid, ein @ med nicket Fenris eller noko liknande. Er eg der (vanlegvis på kveldar), har eg mest sannsynleg tid til ein 1on1. Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 6. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2004 fredag og lørdag er bra dager for meg skal lete etter deg der da Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4? Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4?Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere. I ...\UT2004\System mappa finn du User.ini. Opna den i Notepad og finn linja MouseSensitivity=, der kan du setja MouseSensitivity=0.001 om du vil. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4?Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere. går ann ingame og... skriv inn det du vil ha og trykk enter så funker det (vil fortsatt stå 1.00 der), er bare Epic som er late og giddaslause som vanlig /daC! Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 14. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2004 Hvordan får jeg lavere sensitivity i UT2k4?Jeg har stilt den ned til 1 i spillet. Musa er en MS IntelliMouse 3.0 @ Intellipoint 5.0 drivere. går ann ingame og... skriv inn det du vil ha og trykk enter så funker det (vil fortsatt stå 1.00 der), er bare Epic som er late og giddaslause som vanlig /daC! OK! Takk! Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 15. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2004 Hvordan kan jeg kontrollere et "dragonfly"? Fant et på ONS-ligeia, men det bare faller. Får ikke noe løft. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 16. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Hvordan kan jeg kontrollere et "dragonfly"? Fant et på ONS-ligeia, men det bare faller. Får ikke noe løft. helt ærlig så har jeg ikke peiling da jeg aldri har spilt ONS foruten og teste det i demoen, sry men er kanskje noen andre her som vet? /daC! Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2004 Hvordan kan jeg kontrollere et "dragonfly"? Fant et på ONS-ligeia, men det bare faller. Får ikke noe løft. Det veit ikkje eg heller. Har slutta å spela ONS sidan 3-4 månadar sidan... Lenke til kommentar
Zaru Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Er det noen som har en engelsk språkpakke til ut2k4 Jeg finner ingen selv så det hadde vert fint om noen hadde Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Ka kalles det der vi må ta over små baser for å kunne ta hovedbasen?? PS; PLZ kutt ut nynorsken Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 power nodes mener du? Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 power nodes mener du? ja.... Lenke til kommentar
monstar Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 PS; PLZ kutt ut nynorsken Hva er så negativt med nynorsk?, det er jo sikkert morsmålet hans derfor må han få skrive som han vil! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2004 Rapporter Del Skrevet 10. september 2004 (endret) PS; PLZ kutt ut nynorsken Hva er så negativt med nynorsk?, det er jo sikkert morsmålet hans derfor må han få skrive som han vil! Lurer faen meg jeg også på! Selv HATER jeg at lærerne presser oss til å snakke og skrive nynorsk (i nynorsk timene) Men om folk kommer fra samfunn hvor man snakker NyNorsk, så må man jo få lov til det! Om du finner noe imot nynorsk i gamer-reglementet så skal jeg være "enig" med deg, lonely wolf! Endret 10. september 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. september 2004 Rapporter Del Skrevet 11. september 2004 [iC' date=11/09/2004 : 00:02] PS; PLZ kutt ut nynorsken Hva er så negativt med nynorsk?, det er jo sikkert morsmålet hans derfor må han få skrive som han vil! Lurer faen meg jeg også på! Selv HATER jeg at lærerne presser oss til å snakke og skrive nynorsk (i nynorsk timene) Men om folk kommer fra samfunn hvor man snakker NyNorsk, så må man jo få lov til det! Om du finner noe imot nynorsk i gamer-reglementet så skal jeg være "enig" med deg, lonely wolf! enig her jeg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå