Togo Skrevet 17. april 2004 Rapporter Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Nei, nwm. Fant det ut nå Endret 17. april 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 må man ha speed for å ta saltoer ogsånt? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 29. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 må man ha speed for å ta saltoer ogsånt? Nei, det er nok å dobbelthoppa, eller dodgejumpa (hoppa under dodge-svevet), iallfall så lenge ein har ein tynn modell. Det er berre ein grafisk effekt. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Nå er jeg ganske ny i ut2004. Og har aldri spilt noen UT spilli i det hele tatt. Ikke har jeg muligheten til å spille på nettet heller. Til sak: Jeg syns ikke det virker som om det blir noe særlig spill på bombing run. Får ballen springer bare fremmover, dør og respowner. Og så går hele greia på nytt igjen til jeg omsider klarer å få kjempa ballen i mål. Er det ordentlig spill på nettet? Og foresten, hva er den mest populære varianten. DM, CTF, DD osv... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Å spela bombing run med botar er ganske nytteslaust... Men husk på at du kan sentra ballen vidare til medspelarar/-botar. Bombing run fungerer mykje betre med andre mennesker, helst ein klan. Online er det onslaught som er klart mest populært med DM eller instagib CTF på andre plass trur eg. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Er det muligheter for recording i UT2004? Om jeg kan laste ned en recording så jeg kan se hvordan andre spiller. Er det like store eventuelt større muligheter for å forbedre seg i UT04 som i cs? Liker spill som skiller de dårlige fra de gode, så det blir en klar forskjell altså. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Er det muligheter for recording i UT2004? Ja, trykk ø og skriv demorec navnpåfila eller berre demorec. Demoane kan du finna igjen og sjå på viss du trykker på Community i menyen. Om jeg kan laste ned en recording så jeg kan se hvordan andre spiller. Her er demos av nokre av dei beste (1on1) UT-folka: http://files.respawnkiller.de/demos/Summit/ Legg dei i demo-mappa under UT2004 mappa. Er det like store eventuelt større muligheter for å forbedre seg i UT04 som i cs? Absolutt. Mykje meir vil eg sei. Endret 2. mai 2004 av fenris1911 Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg finner ikke demo-mappa. Søkte og greier... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg finner ikke demo-mappa. Søkte og greier... Min bane ser slik ut D:\spill\UT2004\Demos ... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Tror du må recorde en demo selv først. Da kommer det frem en mappe. Iallfall var det sånn hos meg. Problemet mitt var at det skjedde en feil når jeg skulle spille av de andre filmene. Står at det mangler en fil som jeg ikke husker navnet på. Må vel kanskje laste ned en update. Endret 4. mai 2004 av Ar3z Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Problemet mitt var at det skjedde en feil når jeg skulle spille av de andre filmene.Står at det mangler en fil som jeg ikke husker navnet på. Må vel kanskje laste ned en update. Du må sikkert lasta ned filene rksounds_v2.u og rksounds.ucl her: http://files.respawnkiller.de/demos/Summit/ og legga dei i system mappa under ut2004 mappa. Så såg eg at ein trengte desse òg: http://www.koehler-homepage.de/Wormbo/down...C112Lite2k4.zip http://www.respawnkiller.de/file.php?show=28 Endret 4. mai 2004 av fenris1911 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Villle bare si godt initativ:) /retired UT spiller Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Takker, Mutator=(ClassName=rksounds_v2.sndMut,GroupName=rksounds_v2,IconMaterialName=MutatorArt.nosym,FriendlyName=rksounds_v2.sndMut.FriendlyName,Description=rksounds_v2.sndMut.Description,FriendlyName=rksounds_v2.sndMut.FriendlyName,FallbackName="rESPAWNKILLEr Sounds",FallbackDesc="rksounds") det kommer frem når jeg skal laste ned ene greia. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Høgreklikk på fila og velg save target as... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Dæven så kjappe de var! Blir de ikke slitne i fingrene av å dodge så mye? Det er fortsatt noen av klippene som ikke virker men.. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Dæven så kjappe de var! Blir de ikke slitne i fingrene av å dodge så mye? Hehe, ein blir vant med det... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Skjønner ikke helt hvorfor det ikke virker nå men. Det står jo at alt som skal til for å spille av filne er lagt inn. Men midt under loadingen klikker det og så er jeg tilbake i demo-velge-menyen. Hvor skal .ucl filer ligge. Jeg gambla på system mappa jeg. Stemmer det? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Hvor skal .ucl filer ligge. Jeg gambla på system mappa jeg. Stemmer det? Jepp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 4. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2004 Hvordan tar man sidelengs saltoer og sånt i UT2K4? har sett botter gjøre det. Det gjøres helt automatisk. Dersom du spiller mot en kompis, kan du følge han, så ser du at han tar slike saltoer osv. helt uten å gjøre noe spes. Det er bare lagt inn i spillet for å se kewlt ut, og det gjør det Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 12. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan kjører jeg benchmarkene i UT2004? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå