Gå til innhold

Skal ha ny mobil, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Trenger en ny telefon nå. Den må ha kamera, eller ihvertfall mulighet får å sette på dette. Den må ha IR eller Blåtann. Må ha plass til en del sms'er og bør være grei å skrive sms på også. Har hatt en SE T300 for en måned siden, men bruker Nokia 8310 nå. Ericsson'en var grei nok, men var dårlig skjerm og gikk litt trengt å skrive lange meldinger på. Har sett på Panasonic X70 eller LG G7100. Ser at Lg'en ikke får stor bokstav etter punktum, gjelder dette Panasonicen også? Noen som har en god test av X70? Andre mobiler som er å anbefale i stede for disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SE T630 er en topp mobil den har Blåtann og IR og et bra tastatur til og skrive sms på

Er rett å slett lei av T610, og T630 er vel ganske lik? Har aldri hatt noe særlig lyst på denne telefonen, uten at jeg kan si hvorfor. Men har ihvertfall prøvd denne veldig mye.

Lenke til kommentar

Du finner i hvertfall ikke en bedre mobil til den prisen - hverken av teknologi eller utseende. (Spesielt ikke teknologi.)

Teit å unngå en knallbra mobil bare fordi man er lei av den. Greit nok, det er en "alle har den"-mobil, men det er jo fordi den er en ubestridt 1'er! Ingen over, ingen ved siden.

Nå i det aller siste har riktignok Nokia lansert en mobil som ser ut til å være bra. (Utrolig med tanke på at det er en Nokia.) Modellen det er snakk om er Nokia 6230. Denne har alt hva SE T6xx har, men har i tillegg radio! Menysystemet og skjermen til denne Nokia'n er imidlertid ikke like bra som SE's.

Også designen er jo intet annet enn en ripp fra Sony Ericsson's T6xx-serie. ;)

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Nå i det aller siste har riktignok Nokia lansert en mobil som ser ut til å være bra. (Utrolig med tanke på at det er en Nokia.) Modellen det er snakk om er Nokia 6230. Denne har alt hva SE T6xx har, men har i tillegg radio!

Pluss mp3 spiller, minnekort og video opptaker , men med mye mindre skjerm som vi vet.

Lenke til kommentar
nokia 3200, men den har barw IR ikke bluetooth

Denne vil jeg helst ikke ha. Prøvde den i går, og de tastene er fæle! Har hatt problemer med alle nokia telefonene som har vært i dette huset (ikke få!), så vil helst ungå det så sant de ikke har en VELDIG bra telefon. Noen som vet noe om Panasonic X70 her? Noen som har den?

Lenke til kommentar

Har sett litt mer rundt nå. Står i grunnen igjen med 2. Nokia 6230 og Panasonic X70. Har ikke hørt noe fra noen som har Panasonicen. Hadde jo ikke tenkt å ha nokia, men 6230 virker veldig bra. Bortsett fra at skjermen er liten da. De koster ca det samme. Hvilken ville dere kjøpt? 6230 har jo mange flere funksjoner og mye bedre kamera enn X70, mens X70 ihvertfall har en større skjerm.

Lenke til kommentar

Nokia 3660 er får stor. Vet ikke hvor mye jeg skal legge i den, prøver å selge en Sony Ericsson T230 som jeg fikk som erstatning for min T300. Kommer litt ann på å mye jeg får for den. Men helst ikke noe mer en det 6230 og Panasonic X70 ligger på (er vel rett rundt 3700).

Lenke til kommentar

Sett rundt på nettet, men kan ikke finne noen grundige tester av Nokia 6230. Noen som vet om noen? Noen som vet når amobil har tenkt å teste denne? Tror det blir denne i stede for Panasonic X70, hvis ingen klarer å overbevise meg om at den er bedre? Får mange flere funksjoner på 6230 for ca samme pris.

Lenke til kommentar

Fin test på DinSide. (Ikke at de går så grundig, men...)

Panasonic X70 er vel en OK telefon, mens den kommende Panasonic X700 ser ut til å bli konge! Den kan man tilogmed redigere Word, Excel og PowerPoint på... hvor aktuelt det nå er på en liten mobil. :laugh:

Btw; om du tenker på Nokia 6230 skal du vite at den er full av bugs. (I følge diverse forum og nettsteder, også har på Amobil.no.) Folk klager mye, men kan jo være at ny firmware/software kommer. Skjermen er jo også latterlig liten, og menysystemet latterlig gammeldags.... Men ellers virker det som en spennende telefon! (Til Nokia å være.) :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...