Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ringe selv til Bravida?

Anbefalte innlegg

Vet noen om det er mulig å selv ringe til Bravida og spørre om når de kommer og installerer?

Nextgentel gir jo ikke noe svar. Hos meg sa de at de installatør kom på en bestemt dato. Ingen dukka opp, og NGT visste ikke hvorfor. I ettertid viser det seg at sentralen er overbooka, og NGT nekter oss å få installatør før de oppgraderer sentralen.

Installatøren kan jo for i f. komme likevel da, så er i allefall den jobben gjort synes jeg.

Derfor: Vet noen om det er noe vits i å selv ringe Bravida?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Nextgentel gir jo ikke noe svar. Hos meg sa de at de installatør kom på en bestemt dato. Ingen dukka opp, og NGT visste ikke hvorfor. I ettertid viser det seg at sentralen er overbooka, og NGT nekter oss å få installatør før de oppgraderer sentralen.

Installatøren kan jo for i f. komme likevel da, så er i allefall den jobben gjort synes jeg.

Derfor: Vet noen om det er noe vits i å selv ringe Bravida?

Skjedde med meg også. Fikk beskjed fra NGT at montøren skulle komme Onsdag. På Torsdagen ringte jeg til NGT for å si ifra at montøren IKKE var kommet. De sjekket dette opp og ga meg en ny dag - Fredag!

Fredag kl. 1500 ringer jeg til nærmeste Bravida-kontor og spør når de kommer. De hadde ingen bestilling fra meg/NGT. Bravida ringer NGT. De blir enige.

Montøren er på døren en halv time senere.

Dette var for ca 2 uker siden.

Det er et MUST å ringe Bravida.

Lenke til kommentar

Samme her !

Jeg ringte Bravida den dagen de skulle komme og han som satt i andre enden estimerte når montøren kom til å komme til meg ut i fra arbeidsplanen hans..

Hyggelige folk...., bare husk å spørre om å bli satt over til Bravida i DIN kommune...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...