Møkkalasset Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kan tråd starter lage eit fint sammen drag av alle dei gode tipsa? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 PS: angående den linken til en guide om hvordan gjøre XP cd bootbar, er "borte"... Jeg har nå oppdatert linken.. beklager at den kom så sent. Jeg titter ikke innom denne tråden jevnlig Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 www.bootdisk.com er en grei side å lese... med linker til diverse informasjon... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Kan tråd starter lage eit fint sammen drag av alle dei gode tipsa? Det kan jeg vel, dersom jeg får GO fra de som har postet i denne tråden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Kan tråd starter lage eit fint sammen drag av alle dei gode tipsa? Det kan jeg vel, dersom jeg får GO fra de som har postet i denne tråden Be my guest.. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen som vet hvordan man blir kvitt DirectX 9.0c? Trenger en eldre versjon for å få spilt eldre spill som ikke liker denne noe særlig. Lurer også på hvordan jeg blir kvitt programmer som ikke lar seg avinstallere fra legg til / fjern programmer og heller ikke slettes fra skrivebordet. Bl. a. problemer med tidligere tele2 isdn forbindelse. X. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Nyttig tråd. EDIT: neivel, så den kom ikke i mine innlegg alikevel... Endret 22. februar 2005 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Veldig bra guide, mye nyttig og flere ting som jeg har ergret meg over i lang lang tid. Men et sted stemmer ikke kartet overens med terrenget, jeg har nettopp lagt inn en ren install av xp, og får da, ikke overraskende, ikke lenger tilgang til gamle "mine dokumenter". Prøvde høyreklikk->egenskaper men fant ingen tab som det stod sikkerhet på. Noen som aner hvordan jeg får opp sikkerhet-tabben? eller om det fins andre måter å komme til tilgangsreglene? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Noen som aner hvordan jeg får opp sikkerhet-tabben? eller om det fins andre måter å komme til tilgangsreglene? Det avhenger av om du har windows xp home eller pro. Dersom du leser litt etter på førstesiden, står nok svaret der, får du det ikke til kan du alltids sende meg en PM Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 nemlig, 1. login som admin 2. Deaktiver enkel fildeling. Og da har jeg lært at enkel fildeling og deling av filer og skrivere ikke er det samme. bekager maset. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Lurte på om noen visste hvordan man setter programmer til å kjøre ved oppstart. Skulle gjerne hatt Speedfan til og starte opp når jeg logger inn, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei! Lurte på om noen visste hvordan man setter programmer til å kjøre ved oppstart. Skulle gjerne hatt Speedfan til og starte opp når jeg logger inn, men hvordan gjør jeg det? Du lager en snarvei til programmet og legger denne i mappen som heter oppstart/startup på start-menyen -> programmer Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ok, takk! Kan jeg sette et parameter i snarveien slik at "vifte 01" skrur seg ned til 40% med en gang, eller MÅ jeg gjøre dette manuelt? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 1. april 2005 Forfatter Del Skrevet 1. april 2005 Ok, takk!Kan jeg sette et parameter i snarveien slik at "vifte 01" skrur seg ned til 40% med en gang, eller MÅ jeg gjøre dette manuelt? Hvis du har satt den parameteren en gang, trenger du ikke gjøre noe med det i snarveien. Altså, du setter de nødvendige parametre i speedfan i windows, og that's it Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei Super oppsamling dette. Har dere snøring på hvordan man deaktiverer Windows sin blokkering av mottatte MP3-filer via MSN ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Her har du noen tips : http://www.mess.be/msnmessengerfaq/idx/11/...sfers_again.htm http://www.google.com/search?q=unblock+mp3...utf-8&oe=utf-8l Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Direktelink til File Extension Unblocker som fikser opp i alt drittet med at MSN blocker ned MP3-filer osv; ---->>> http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?a...load&id=620 Endret 6. august 2005 av Lifeform Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Les mer om det her : http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINTDersom du har Windows XP HOME må du starte i sikkermodus for å få tilgang til "security" MERK : Du må også ha administrator rettigheter for å kunne gjøre det, og enkel fildeling må være slått av. Mer om enkel fildeling Muligens teit spørsmål, men jeg har aldri klart å finne ut hvordan man starte window xp.home editon i sikkerhetsmodus. Jeg har ikke funnet noe tast eller liknende man må taste ved oppstart. Endret 14. august 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Dette skulle vel gjøre susen (ja, jeg er lat å kopierer teksten fra andre) hehe Windows XP Home Edition Click Start. Select Turn off computer. Select Restart. During restart, hold down the F8 key on your keyboard until the Windows Startup menu appears. If your PC starts beeping then release the key for a few seconds before holding it down again. Select Safe Mode from the Startup menu, and press the Enter button on your keyboard. Windows should start in Safe Mode. If Windows doesn't restart in Safe Mode then please try again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå