Gå til innhold

pes3: verdens beste fotballspill!

Illmatic

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte pes3 dagen det kom ut og syntes d var litt vansklig, men fant d fram i går og er blitt helt hekta! eier arsenal i master league. hvilke billige spillere burde jeg satse på??? har skaffet update cd'n så alle navn er korekte... noen som vet om noen bra finter(komboer og lignende)???

takker for hjelp!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fintene lærer du av treningsopplegget der, combos kommer naturlig etterhvert som du trenger dem for å runde forsvarere :thumbup:

Er helt enig i at PES3 er et fenomenalt spill.

I og med at det har så mange pluss, vil jeg bare gjøre deg oppmerksom på de få negative sidene ved det:

Dommerne er håpløse. Virkelig elendige! De kan gi frispark og både gule og røde kort selv om du takler ballen først, og motspilleren løper inn i beina dine før du rekker reise deg opp etterpå.

(Linjedommerne derimot gjør alltid rett ved offside)

Dette med dommerne er det verste med hele spillet, uten tvil.

Alle spillerne (dine egne medspillere) er ofte dumme. De går ikke ofte nok på løpene de "burde" selv om du endrer aldri så mye på taktikken.

Noen ganger demper de ballen feil vei så den går over linja til utkast/corner.

Når ballen er "fri" nært motstanderes keeper, er det vanskelig å få spissene til å løpe etter den. Ofte blir de stående og se på til keeperen plukker den opp.

Gode driblere kan finte i halvparten av sitt normale tempo til helt feil tid, f.eks. når du er tett inni 2 motspillere. Da vil du gjerne at det går så fort som spilleren greier!

Hvis du er for nært 16-meteren når du legger inn, kan du ikke legge inn kort og høyt samtidig (når du har på "autocross" med langpass-knappen). Det blir for langt, og ballen flyr over hele feltet.

Frispark og cornere kunne gjerne vært lignende FIFA2004. Hallo, å kunne SKRU ballen manuelt har da alle andre fotballspill!?

Straffene er greie nok, men kunne vært bedre.

Det er flere småfeil også, men de plager meg ikke noe særlig.

Alle disse feilene gjelder selv for de beste spillerne som Henry og Zidane.

Men til tross for alt dette er PES3 det beste fotballspillet per i dag synes jeg!

EDIT: et par skrivefeil.

Endret av bdd
Lenke til kommentar

er helt enig med deg, fikk rødt kort i går når jeg traff ballen FØR foten til kameraten min... men jeg syntes det er bedre en fifa for det. bare synd pes mangler lisenser, men s dritt spill(sorry fans) som this is football har lisens på over 900 spillere!

ps: tror man kan skru ballen ved hjelp av analog stikkene...

Lenke til kommentar

Hmm, har da nok med 8 knapper og d-pad om ikke jeg skal lære meg å bruke analogstikkene aktivt i tillegg :p

Lisenser hadde gjort mye for spillet. Fint at folk gidder gjøre jobben og legge ut på nettet, det setter jeg stor pris på.

Men spillet virker nesten litt uferdig. Håper det kommer en oppfølger som er ENDA bedre :yes:

Eller en "oppdatering" av dommerne iallfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...