Suicid3 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg kjøpte C&C:Renegade for en stund siden. Bortkastede penger siden jeg ikke får det inn. Når jeg setter i cd'n og auorun kommer. Så trykker jeg på install, da kommer det en svart skjerm i 6-7 sekund .. så rett tilbake til windows. Jeg har prøvd å kjøre setup.exe manuelt , men det skjer akkurat det samme. Jeg har også et lignende problem i Black&White, Jeg får installert det, men når jeg kjører .exe filen kommer det en svart skjerm som varer i 6-7 sekund, og så rett tilbake til windows. Jeg har prøvd godt å lenge nå, hva kan være problemet? Noen som har hatt lignende erfaringer ? :?: :?: :?: :?: :?: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Det ser ikke ut som det er noe galt med spillene men med din pc..hmm hva slags operativ system bruker du? Også få tak i aller siste grafikk kort drivere har du flere cd-rom playere på din maskin? Det ser ut som det er grafikk kortet som er problemet får du noen "error" code? Det hadde også hvert fint med opplysninger om din pc grafikk kort ram osv... _________________ JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!! http://9974.rapidforum.com/ [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 17:39 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 17:37, Tåka skrev:Det ser ikke ut som det er noe galt med spillene men med din pc..hmm hva slags operativ system bruker du?Også få tak i aller siste grafikk kort drivere har du flere cd-rom playere på din maskin? Det ser ut som det er grafikk kortet som er problemet får du noen "error" code?Det hadde også hvert fint med opplysninger om din pc grafikk kort ram osv..._________________JEG ER EN JÆVLA TAFFER!!!<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-04-06 17:39 ]</font> Han bruker Win XP Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 Jeg har et voodoo 3 3000 ( 16 mb ) grafikkort. Jeg bruker WinXP. Jeg har 2 cd .. ehh.. spillere .. en cd brenner og en vanlig cd spiller. System Specs: P3 800 mhz 256 mb ram Voodoo 3 3000 19 " skjerm (ikke nødvendig info.. vil bare skryte :razz: ) Sound Blaster Live Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 PC-en min har klikka helt! Hver gang jeg skal installere et spill i Win XP Pro, så enten restarter den seg eller jeg får blåskjerm eller den fryser! Jeg har prøvd å formatere, men det hjalp ikke en shit!! Hva **** er gærnt med den ***** PC-en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå