XaroN_ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei, jeg trenger litt respons på en side som jeg lagde for en cs clan. siden Hadde blitt glad om jeg fikk god/dårlig kritikk Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Slettes ikke gale, men fikk lissom ikke helt intrykket av at det var en cs klan side jeg besøkte (kanskje positivt og ) Kanskje litt større tekst på midten der, må konsentrere meg for å lese hva som står. Tror jeg lar de som har mer peiling fikse resten Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Headeren bør du bytte ut. Fikse font og size.. Men det er vel en ok side for en cs klan kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Merker selv at fonten er for liten =) Men på en annen side ser det litt bra ut, størrelsen skal stilles til større da. Headeren er litt vanskelig å endre på.. men jeg skal prøve Takk for kritikken, Keep it coming Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ganske tøff den, men eg likte absolutt ikke headeren (tenke spes på hodet og de to folkene..) Vill hatt en header som lignet litt mer på resten av siden.. ellers var den ok... Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 menyen var uleselig føler det er hvite pixler rundt øksene i menyen header var grusom, passet ikke inn i det hele tatt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Header må gå. Fonten må gå. "Website made by: Xaron" må flyttes til en footer (som du mangler) Litt mere fancy menyknapper? "Poll"-overskriften må flyttes nedover.. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 ok, hehe =) takk jeg skal endre på det når jeg får tid. ingen likte headeren likte den egentlig ikke selv heller, men jeg er så dårlig til å lage headere når du sa font må vekk, mente du font størrelsen eller vernada? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det er ikke verdana du har i teksten som står midt på. Det er en helt grei side, men den har mange problemer. For eksempel, så bytter du mellom mange forskjellige stiler. I noen tilfeller kan slike ting bli tøft, men sorry: ikke her. Headeren er dirty, tingen midt på er clean og litt pixelaktig, menyen er.. eh.. sånn som den er, og de kablene over menyen tilfaller kategorien "tutorial". Hvorfor er hovedfeltet (det i midten) mye lengre enn de andre feltene, enda det ikke har mere innhold? I tillegg til det jeg har nevnt, så blir den litt kjedelig i fargeveien. Hva om du for eksempel hadde brukt den grønne steam-fargen (fuc steam) som bakgrunnsfarge? Jeg tror det kunne ha hjulpet masse. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 hmm, ikke jeg som lager alle de stilene med vilje Dreamweaver lager et evig surr for meg. men, burde jeg egentlig starte helt på nytt med siden da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 men, burde jeg egentlig starte helt på nytt med siden da? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Vel, jeg tror jeg bare fikser litt på siden... er jo ikke jeg som skal beholde den.. så prøver jeg meg heller på en egen webside ^^ Link for respons kommer opp senere =P starter sikkert i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå