Ni kon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) @ oivind_dahle: hmm... nei. =) ikke i neste uke. men dere vil se nedgang i prisene på lcd markedet (både lcd monitor og lcd tv) mot sommeren. Toshiba har endelig begynt å få opp lagerverdien sin igjen og det har mange av de nadre produsentene også gjort. som sagt. ikke sp mye nedgang i neste uke. men i ukene framover Jeg VET det er pris fall på enkelte modeller i neste uke;) La oss se neste lørdag om hvem som hadde rett:) Endret 10. april 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg VET det er pris fall på enkelte modeller i neste uke;) La oss se neste lørdag om hvem som hadde rett:) kommer ann på om du tenker på tilbud. eller fast nedgang i pris det vettu snakker om fste nedgang jeg. og ja. jeg vet også at det er nedsatte priser til uken Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg vet det er fast nedgang på enkelte modeller Dette vil føre til at andre produsenter må redusere pris, som igjen medfører at crt må ned i pris..... Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg vet det er fast nedgang på enkelte modeller Dette vil føre til at andre produsenter må redusere pris, som igjen medfører at crt må ned i pris..... tror vi sier oss enige i å være nesten uenige før dette tar av Nedgang blir det hvertfall. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Surreality: ser du er ny her så jeg vil bare spørre seg om du vet hvem du diskuterer med. Øivind er "norgesmester i LCD" LCD guiden LCD testen av 17" LCD testen av 19" LCD testen av 20" + Endret 10. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Surreality Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 klar over det.. det er det som gjør det litt morsomt å diskutere. intet vondt ment. ps. (vil nok se mere merkbare prisreduksjoner mot sommeren ) Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Så jeg burde ikke kjøpe den da, med andre ord? Du bør absoulutt slå til, bra skjem til sinnsyk pris. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kjøp skjermen hvis du har bruk for den. 599 er jo ikke mer enn hva dere fjortiser får i ukepenger. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Så jeg burde ikke kjøpe den da, med andre ord? Har du tenkt deg en vanlig 17" CRT skjerm så syns jeg du skal fyre løs... 14" suger.. hehe... Du vil merke enorm forskjell... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kjøp skjermen hvis du har bruk for den. 599 er jo ikke mer enn hva dere fjortiser får i ukepenger. Du det. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Øyvind: Vet du om Samsung syncmaster 193P er av disse monitorene, har bestilt allerede, men om prisen går ned vil jeg benytte angreretten, eller kreve prisavslag Lenke til kommentar
svennand Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg vet det er fast nedgang på enkelte modeller Dette vil føre til at andre produsenter må redusere pris, som igjen medfører at crt må ned i pris..... tørr jeg spørre om merke og modell? sugen på ny skjerm... sitter med benq 15" lcd (FP567s). er littegrann for lite! Lenke til kommentar
msakram1984 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tnx folks.... Jeg bestilite den på elkjop.no nå.... Men det var en ganske lang leveringstid da. Skulle ikke få den før den 19/4 med posten, så jeg må nok vente en god stund på den da. But tnx anyway.... God påske folx.... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tnx folks.... Jeg bestilite den på elkjop.no nå.... Men det var en ganske lang leveringstid da. Skulle ikke få den før den 19/4 med posten, så jeg må nok vente en god stund på den da. But tnx anyway.... God påske folx.... Bruk ALLE de deilige tastene på fjøla foran deg, så gjør du deg selv og andre en tjeneste... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 har bestillt den skjermen nå.. bør jeg angre? Skjermen jeg har nå er blåskjær i hele bildet.. Har en 17" som jeg bruker nå... den klarer maks 1024*768 i 85 hz.. urk.. no name skjerm.. er den bedre den phillps skjermen? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Kjøp skjermen hvis du har bruk for den. 599 er jo ikke mer enn hva dere fjortiser får i ukepenger. den der var da litt krass? ikke nødvendig å slenge unødvendig med leppa, vet du. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 På samme siden står det "Creative FX5200: Høytytende grafikkort... " Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 kvalitetsskjerm du lissom, jeg har en 17" ibm fra en 733mhz p3 maskin. den takkler 100hz i 1024x769 glatt......, det er kvalitetsskjerm skal jeg si deg. men mye for pengene var den skjermen ja Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Skjermen var jo stygg... men dog billig.. du får vel det du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå