Gå til innhold

Overklokking + Skjerm spørsmål

Kingy

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en FujitsuSiemens (herved FS) Amilo 7600 A , på denne er det et radeon IGP 320 kort.

1 :

er det mulig å overklokke prossesoren på bærbare? eventuelt noen henvisninger til guider?

min bærbar:

athlon m xp2500+ barton (1.85 ghz)

736 mb ram

radeon igp320

2: er det mulig å overklokke IGP grafikk kort?

3: Jeg har ett problem med skjermen på min bærbare, den slår seg nemlig av , av og til, når jeg for eksempel beveger den mot meg selv (lukke retningen). Jeg har ring FS og spurt om råd til hva jeg skal gjøre. Han jeg da snakte med trodde det kankje var "baklyset" som hadde røket... noen som kan være litt mer spesifikk?

4: Ettersom jeg har enorm bruk for min bærbare til privat bruk, så lurer jeg på hvordan ExpertBonus (som jeg kjøpte pc`en av) tar seg av saken min, er det mulighet for å "låne" en bærbar i reparasjonsfasen?, hvor langt tid bør en rekne med til reparasjon hvis det er "baklyset" som er gåen?

takker for alle svar.

Endret av Kingy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok heller kabelen til baklyset (eller skjermkabelen) som er litt løs, eller dårlig. Jeg har selv en gammel bærbar som kan begynne å flimre, eller mister bildet når jeg beveger skjermen. Rimelig sikker på at det er skjermkabelen som er løs.

Hvis det ikke er et kjempe problem og du fortsatt har mye tid igjen på garanti perioden så hadde jeg ventet med å levere den inn til sommerferien. Har selv måttet levere inn en bærbar på Elkjøp, det går normalt ett par uker før du får den tilbake og jeg tviler på at du får låne en i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...