Kingy Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hei, jeg har en FujitsuSiemens (herved FS) Amilo 7600 A , på denne er det et radeon IGP 320 kort. 1 : er det mulig å overklokke prossesoren på bærbare? eventuelt noen henvisninger til guider? min bærbar: athlon m xp2500+ barton (1.85 ghz) 736 mb ram radeon igp320 2: er det mulig å overklokke IGP grafikk kort? 3: Jeg har ett problem med skjermen på min bærbare, den slår seg nemlig av , av og til, når jeg for eksempel beveger den mot meg selv (lukke retningen). Jeg har ring FS og spurt om råd til hva jeg skal gjøre. Han jeg da snakte med trodde det kankje var "baklyset" som hadde røket... noen som kan være litt mer spesifikk? 4: Ettersom jeg har enorm bruk for min bærbare til privat bruk, så lurer jeg på hvordan ExpertBonus (som jeg kjøpte pc`en av) tar seg av saken min, er det mulighet for å "låne" en bærbar i reparasjonsfasen?, hvor langt tid bør en rekne med til reparasjon hvis det er "baklyset" som er gåen? takker for alle svar. Endret 10. april 2004 av Kingy Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 tror heller det bare er noe tull med bryteren. Baklyset er et slags standardsvar for skjermproblemer på bærbare. Eller det jeg egentlig mener er at de er veldige flinke til å bare bytte ting, i stedet for å finne og fikse selve feilen. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 hvilken bryter henviser du til? er det noe jeg kan fikse selv? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er nok heller kabelen til baklyset (eller skjermkabelen) som er litt løs, eller dårlig. Jeg har selv en gammel bærbar som kan begynne å flimre, eller mister bildet når jeg beveger skjermen. Rimelig sikker på at det er skjermkabelen som er løs. Hvis det ikke er et kjempe problem og du fortsatt har mye tid igjen på garanti perioden så hadde jeg ventet med å levere den inn til sommerferien. Har selv måttet levere inn en bærbar på Elkjøp, det går normalt ett par uker før du får den tilbake og jeg tviler på at du får låne en i mellomtiden. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 takk for svaret, men kan jeg fikse dette problemet selv? (i tilfelle det er skjerm kabelen som du sier) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 har for meg du kan klokke alle ATI kort med radclocker. Funka i alle fall på min gamle laptop med ATI mobility 128 brikke. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Vet du tilfeldigvis hvor jeg kan skaffe meg radclocker? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Se på signaturen hans. Google Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 hehe, ja jeg kan jo jobbe litt med mine egne spørsmål . tenkte han viste om en side hvor de hadde den for "download" Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Hvis PC'en din fortsatt er innenfor garanti tiden så ville jeg heller sendt den inn, enn å åpnet den selv. Da risikerer du å bryte garantien og kanskje ødelegge noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå