teekay19 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hva gjør jeg når SPEEDFAN raporterer om dårlig fitness på harddisken. Er det bare å defragmentere, evt. slette og partisjonere på nytt? Lenke til kommentar
teekay19 Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Fant ein post der det vart sagt at mange av seagate sine diskar hadde fitness på rundt 40% når dei vart sent fra fabrikken, min har 43%. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 En av mine harddisker viser 94% fitness i speedfan. Det har den gjort siden den har vært ny. Har enda ikke merka antydninger til problemer da. En kamerat har (hadde) en Samsung 160GB som viste ca. 40%. Den er nå totalt ubrukelig. (Bad sectors utav en annen verden! Får ikke formatert eller noe.) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hva er egentlig fitness? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er en generell indikator på hvor god stand harddisken er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå