*Magnus* Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei. Spiller mye SC: Pandora tomorrow for tiden, men da er det som sagt bra å ha et headset med en mic for å kommunisere lettere med folk.. men så finnes det tusenvis av forskjellige typer over alt. Så er det eksempel noen BRA headset med mic enten på komplett eller elkjøp eller lignende ? Pris: Vil helst IKKE gå over 300 spenn, skal kun brukes til SC:PT å kanskje OFP, så det trenger IKKE å være slike Super duper geek headset som mange kjøper -Takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 ingen som vet om noen ? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 jepp. har tenkt på de også takker Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har det headsettet. Anbefaler det på det sterkeste. Det er et supert headset som kan måle seg meg haedset til godt over dobble prisen. Lenke til kommentar
HJ-L Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Selges til 195 kr på PSData Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Har det headsettet. Anbefaler det på det sterkeste. Det er et supert headset som kan måle seg meg haedset til godt over dobble prisen. Jeg har den modellen Trust gav ut først, og de er helt katastrofe for ørene å ha på i noen timer. Får helt vondt øverst på høret, eventuelt nederst, litt avhengig av hvordan jeg har dem på. Klokkene er for små og settet presser for mye innover mot hodet. Er klokkene større/bedre på denne utgaven? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Har det headsettet. Anbefaler det på det sterkeste. Det er et supert headset som kan måle seg meg haedset til godt over dobble prisen. cool hvordan er mic'en ? er den bra ? skurrer den my når du prater ( skurrer det for de som hører på ) å "sitter" den godt ? slik at den ikke faller av bare jeg holder headettet opp ned ? trur jeg går for de Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=108708&cks=PRL YESS Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Takker for svar folkens.. blir at jeg går for de Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Var det ingen som hadde dette settet som kunne ta seg tid til å si litt om klokkene? Micen er forøvrig kjempegod på det settet jeg har, men det er pure hell for ørene. Lenke til kommentar
eln Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 bare man "går inn" putene en stund så blir det bra . har mitt headsett nr to av denne typen. men de gammle putene Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Har det headsettet. Anbefaler det på det sterkeste. Det er et supert headset som kan måle seg meg haedset til godt over dobble prisen. cool hvordan er mic'en ? er den bra ? skurrer den my når du prater ( skurrer det for de som hører på ) å "sitter" den godt ? slik at den ikke faller av bare jeg holder headettet opp ned ? trur jeg går for de Miccen er super. Ingen skurring, klar og ren lyd. Mange ganger bedre enn den til 200 på clas ohlson. Det sier vel litt. Den sitter fast som en klegg til ledningen, og faller aldri av. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 bare man "går inn" putene en stund så blir det bra . har mitt headsett nr to av denne typen. men de gammle putene Enig. Virker kanskje litt ubehagelig de første to timene, men etter det er de konge... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Var det ingen som hadde dette settet som kunne ta seg tid til å si litt om klokkene? Micen er forøvrig kjempegod på det settet jeg har, men det er pure hell for ørene. klokkene på 410 er vridd. Slik at dei er behagelige bare en vei. Ellers så er det kongelyd for under 300 kroner. Og til 195 kroner hjå PSdata er vel valget enkelt. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Var det ingen som hadde dette settet som kunne ta seg tid til å si litt om klokkene? Micen er forøvrig kjempegod på det settet jeg har, men det er pure hell for ørene. klokkene på 410 er vridd. Slik at dei er behagelige bare en vei. Ellers så er det kongelyd for under 300 kroner. Og til 195 kroner hjå PSdata er vel valget enkelt. Vridd? Behagelige en vei? Hva mener du egentlig nå? Greit at settet bare er behagelig hvis det brukes med høyre og venstre klokke på riktige øre, og at det ikke er så nice hvis man snur settet. Men den modellen jeg har, som er den første revisjonen av settet - er ca 2 år gammelt - er helt grusomt å ha på. Klokkene omslutter ikke ørene, de presser på ytterkanten av øret så det kjennes ut som man har ørebetennelse etter et par timer. Det er helt grusomt. Derfor lurer jeg på om jeg skal slenge ut penger på enda et sett, for at det skal vise seg at dette egentlig ikke har noe annet enn en mic som ser bedre ut (var ikke sånn rund skumball på mitt, bare en "sokk"). Er ikke kult å gi opp gaming-sessionene sine fordi man har vondt i ørene. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Vridd? Behagelige en vei? Hva mener du egentlig nå? Greit at settet bare er behagelig hvis det brukes med høyre og venstre klokke på riktige øre, og at det ikke er så nice hvis man snur settet. Men den modellen jeg har, som er den første revisjonen av settet - er ca 2 år gammelt - er helt grusomt å ha på. Klokkene omslutter ikke ørene, de presser på ytterkanten av øret så det kjennes ut som man har ørebetennelse etter et par timer. Det er helt grusomt. Derfor lurer jeg på om jeg skal slenge ut penger på enda et sett, for at det skal vise seg at dette egentlig ikke har noe annet enn en mic som ser bedre ut (var ikke sånn rund skumball på mitt, bare en "sokk"). Er ikke kult å gi opp gaming-sessionene sine fordi man har vondt i ørene. Det kan eg ikkje svare på for eg har ikkje prøvd dei klokkene du refererer til. Bare 410. Og personleg så synest eg dei bra. P.S i og med at det er fleire som er enig med meg i valget av 410 så vil det kanskje løne seg for deg å innvistere i nye. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Great. men har hørt rykter om at mic'en ikke sitter så godt. at den faller av for lett.. så spør jeg dere osm har settet..er det sant ? faller den av for ingenting eller sitter den godt fast ? Lenke til kommentar
Dukemoen Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Tror jeg kanskje hadde strekt meg litt lengre får så sinnsyk mye feitere lyd for de neste hundrelappene. .audio90 på Telehuset.. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Great. men har hørt rykter om at mic'en ikke sitter så godt. at den faller av for lett.. så spør jeg dere osm har settet..er det sant ? faller den av for ingenting eller sitter den godt fast ? Igjen, min mic har aldri falt av, og kommer ikke til å gjøre det heller! Det er umulig (om du ikke bruker en knipetang og kkniper den av)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå