schaefer Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har et GeForce FX 5950 ULTRA fra Gainward. Har prøvd å få bilde på min TV, men får det ikke til. Utgangen bak på kortet er ingen vanlig S-video-utgang selv om den ligner noe. Med kortet fulgte det en VIVO-kabel med to video ut (s-video og composite) og to video inn (s-video og composite). Denne passer inn i den s-video-lignende inngangen bak på kortet. Dette har jeg prøvd hittil: - Kjøpt en s-video-kabel og satt denne inn i TV-en og TV-out (også prøvd TV-in) på VIVO-kabelen. VIVO-kabelen står selvfølgelig da i den s-video-lignende inngangen bak på kortet. - Aktivert nView - Prøvd Klon, Twin view, Dual view osv Ingen virker. Det ser ut som at dataen ikke klarer å finne TV-en. Har prøvd med en projektor en gang (i DVI-inngangen). Da klarte jeg å se både på prosjektoren og dataskjermen. Men TV og dataskjerm vil ikke fungere. Er det noe jeg har oversett, og kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har et GeForce FX 5950 ULTRA fra Gainward. Har prøvd å få bilde på min TV, men får det ikke til. Utgangen bak på kortet er ingen vanlig S-video-utgang selv om den ligner noe.Med kortet fulgte det en VIVO-kabel med to video ut (s-video og composite) og to video inn (s-video og composite). Denne passer inn i den s-video-lignende inngangen bak på kortet. Dette har jeg prøvd hittil: - Kjøpt en s-video-kabel og satt denne inn i TV-en og TV-out (også prøvd TV-in) på VIVO-kabelen. VIVO-kabelen står selvfølgelig da i den s-video-lignende inngangen bak på kortet. - Aktivert nView - Prøvd Klon, Twin view, Dual view osv Ingen virker. Det ser ut som at dataen ikke klarer å finne TV-en. Har prøvd med en projektor en gang (i DVI-inngangen). Da klarte jeg å se både på prosjektoren og dataskjermen. Men TV og dataskjerm vil ikke fungere. Er det noe jeg har oversett, og kan noen hjelpe meg? Samtidig eller hver for seg? Lenke til kommentar
joro Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Noe skjermfisking på gang igjen? Lenke til kommentar
schaefer Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Har prøvd både hver for seg og begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå