crypt0r Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 når jeg spiller bf:v kommer det opp ett utropstegn inni en gul trekant nede ved klokken (startlinjen, kommer ikke på hva det heter ) På denne står d at minimumsverdien for virtuelt minne for windows er for liten! hva betyr dette?? kan jeg gjøre noe for å ikke få opp denne varselen?? specs: amd duron 2500xp Abit nf-7 s ati radeon 9700 pro Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB PC3200 120 gigz, 70 ledig Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Var sånn på meg og når jeg hadde 256RAM, jeg oppgraderte til 512RAM, men den gule varsels-greia med "Virtuelt minne for lavt" kom fortsatt. Eneste løsning var å anskaffe meg 512RAM til, det løste problemet, og hele maskina gikk dobbelt så fort.. Kjøp 512RAM til du, du merker STOR forskjell, dessuten så trenger de fleste av daens spill 1024.. EDIT: Så svar på spørsmålet ditt er at du har for lite RAM, løsningen er å kjøpe 512RAM mer. Hilsen Kasp Endret 10. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå