Aquilo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hva er den dårligste demoen du har prøvd? Bare litt artig å vite liksom Min dårligste er Harry Potter: Quidditch World Cup eller no Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Veit ikke helt, husker at "Saltstengerne slår tilbake*" var helt horribelt. *) Noe amatør shit. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Husker ikke, har spillt så mange Men den beste demoen jeg noeng ang har spillt er jo selvfølgelig demoen til Unreal Tournament 2004 Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Husker ikke, har spillt så mange Men den beste demoen jeg noeng ang har spillt er jo selvfølgelig demoen til Unreal Tournament 2004 Synes demoen til UT2004 var direkte kjedelig. Men så kan jo det ha noe med at jeg ikke er noen stor fan av spillet... Verste demo må ha vært en som het Milk Day eller noe lignende. Den ble tatt med på en cd i gamle PCG bare for å vise hvor dårlig den var! Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 shanghai street racer!!!! må være verdens dårligste bil spill!! anbefaler nesten alle til å laste ned demoen og le høyt av spillet.. rett å slett søppel!!! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 splinter cell pandora tomorrow! Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Må vel være Nitro family eller family nitro eller noe..Sinnsvakt dårlig! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Breed Demoen var ikke akuratt mye å skrive hjem til a mor om spør du meg.. Men Deers revenge 3 (eller hva f**n det het) må være det værste ever ass.. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Soldner Kan ikke si meg mere enig. Det var triste greier. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Soldner Kan ikke si meg mere enig. Det var triste greier. Fatter jo at demoen bare var en demo, men herregud. Den er såvidt spillbar. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Dårlig grafikk på Soldner også Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har prøvd i tre dager bare og komme inn på en server jeg da..Står jo connection complete og allting...eller noe i den duren Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Soldner er ikke i nærheten av å være spillbar, som enkelte nevner. Det er utrolig dårlig reklame for spillet. Uansett hvor bra spillet kommer til å bli , så kommer jeg til å gå omveger rundt det i butikken. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Soldner Kan ikke kalle det en demo, det var en beta-demo.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Soldner er ikke i nærheten av å være spillbar, som enkelte nevner. Det er utrolig dårlig reklame for spillet. Uansett hvor bra spillet kommer til å bli , så kommer jeg til å gå omveger rundt det i butikken. Fint at du sier det etter å ha testet en beta-demo. Hyggelig Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 shanghai street racer!!!! må være verdens dårligste bil spill!! anbefaler nesten alle til å laste ned demoen og le høyt av spillet.. rett å slett søppel!!! Helt enig . Maken til dritspill skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 EA Sports-spilla sine demoer holdt alltid på å ta livet av meg med sin mangel på variasjon og sin fullstendige strippa klient - kunne som regel gjøre lite med grafikk og langt mindre kontrollene. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 shanghai street racer!!!! må være verdens dårligste bil spill!! anbefaler nesten alle til å laste ned demoen og le høyt av spillet.. rett å slett søppel!!! Ja,enig der.Helt klart den dårligste demo og spill Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Spiller ikke demoer, blir så skuffa når de er så fort ferdige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå