Mathis Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 er litt OT, men.. skal kjøpe meg en ny kabel til ipoden min, og lurer på om den skal være 6 eller 4 pins? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Det kjem vel an på kva Firewire port du har på maskina di vel? Eg kjøpte ein kabel: USB og Firewire ->> iPod og da følgte det med overgang frå 6 pins til 4 pins. Endret 9. april 2004 av zeph Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) IPod tar strøm fra Firewire, no? Da skal du ha 6pin du har nesten garantert ikke 4pin FW port på maskinen din, med mindre det er en laptop... Endret 10. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) iPod kan ta strøm fra batteriet og, så du MÅ ikke ha seks pins. Uansett er det lite å diskutere da pluggen som skal inn i poden proprietær, så det er kun apple som lager kabler til den, og de lager bare 6 pins Endret 10. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Mathis Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Takker og bukker for hjelp! Da blir det mp3'er i påsken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå