Gå til innhold

Pcen crasher.

Anbefalte innlegg

Pcen min har etter at jeg kom på tg, startet og restartet og skrudd seg av helt uventet. Jeg har hatt noen mistanker om at det kanskje kan være grafikkkortet, men har prøvd flere forskjellige typer, og har oppnådd det samme resultatet, som er at pcen plutselig restarter seg, eller skrur seg av. Jeg har kjøpt meg ny kjøler, og prøvd det, men det funker heller ikke. Inne i kabinettet er det ikke særlig varmt, og cpuen er på normal temperatur (tror jeg (40-50 C)).

Før jeg dro på TG, hadde jeg ikke dette problemet, og skjønner ikke hvorfor dette skal skje akkurat NÅ.

Når jeg tenker tilbake i tid, kan jeg huske at nesten det samme har skjedd på andre lan party's.

Er det noen som har en aning om hva problemet mitt kan være? Dette er _VELDIG_ kjedelig, siden jeg er på tg, og at jeg ikke kan laste ned noe, siden den skrur seg av mens jeg driver med dette. (PS. Jeg har prøvd og skrevet denne posten mange ganger, og greide det til slutt.)

MvH. Paal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fullt mulig at ett eller annet inni kabinettet har fått seg en liten smell eller fem.

Også mulig at strømforsyningen din er litt for følsom ovenfor et strøm-nett som kanskje ikke holder en like stabil spenning over tid som man får hjemme.

Det er sikkert en på TG som kan hjelpe deg bedre enn det vi klarer på forumet med feilsøking osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...