bergetun Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Kan ikke se så veldig mye nytt egentlig, det eneste er vel at du kan sende og motta bilder.. Kanskje dem har opptimalisert koden osv, slik at den er litt raskere. Det er enda ikke mulig å bruke BT oppkobling til å koble seg opp på 6600 mobiler. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kan ikke se så veldig mye nytt egentlig, det eneste er vel at du kan sende og motta bilder.. Kanskje dem har opptimalisert koden osv, slik at den er litt raskere. Det er enda ikke mulig å bruke BT oppkobling til å koble seg opp på 6600 mobiler. savner fortsatt mange funksjoner. Bl.a. å kunne blocke folk, kunne se mailen til kontakter (nyttig hvis en person ikke har et navn som forteller hvem den er). Hvis dette funker med 2.1 fortell meg gjerne hvordan edit: hmm, la merke til at 2.10 bare har kommet til nokias S60 telefoner, men er vel ikke lang tid før den kommer til SX1 også Endret 10. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bl.a. å kunne blocke folk, kunne se mailen til kontakter (nyttig hvis en person ikke har et navn som forteller hvem den er). Hvis dette funker med 2.1 fortell meg gjerne hvordan Med 2.10 kan du merke brukeren, trykk "User", "remove contact". Da vil du få opp emailadressen og et spørsmål om du vil fjerne brukeren.. så velger du "No" når du har lest adressen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 endelig funker programmet igjen. For litt siden var det ustabilt og sa at alle var offline... Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 endelig funker programmet igjen. For litt siden var det ustabilt og sa at alle var offline... Det funker ikke helt.. Av og til er det enkelte av kontaktene som ikke mottar noen ting når jeg skriver til de. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Kan ikke se så veldig mye nytt egentlig, det eneste er vel at du kan sende og motta bilder.. Kanskje dem har opptimalisert koden osv, slik at den er litt raskere. Det er enda ikke mulig å bruke BT oppkobling til å koble seg opp på 6600 mobiler. savner fortsatt mange funksjoner. Bl.a. å kunne blocke folk, kunne se mailen til kontakter (nyttig hvis en person ikke har et navn som forteller hvem den er). Hvis dette funker med 2.1 fortell meg gjerne hvordan edit: hmm, la merke til at 2.10 bare har kommet til nokias S60 telefoner, men er vel ikke lang tid før den kommer til SX1 også SX1 er en Nokia S60 telefon Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 SX1 er en Nokia S60 telefon Det er EN ting at grensesnittet er laget av Nokia, men som jeg skrev er det bare Nokia sine S60 mobiler som har støtte for 2.10. SX1 er en siemens-telefon. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ahh... En liten "s" for lite gjør all verden betydnign for den setningen der.. My Bad.. Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 BTW... På min SX1 for jeg beskjed om en autoupdate av Agile når jeg starter det. Men den vil ikke installere... Fler som har samme problem?.. Antar at det er 2.10 den vil installere.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) BTW... På min SX1 for jeg beskjed om en autoupdate av Agile når jeg starter det.Men den vil ikke installere... Fler som har samme problem?.. Antar at det er 2.10 den vil installere.. Jepp, alle får det problemet. Du må bare trykke nei intill det har kommet en versjon til SX1. Edit: Alle med SX1 altså... Endret 13. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
tydalinginj Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg får ikke kontakt med hverken MSN eller Yahoo med AgileMessenger.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå