Gå til innhold

Agile Messenger update

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke se så veldig mye nytt egentlig, det eneste er vel at du kan sende og motta bilder..

Kanskje dem har opptimalisert koden osv, slik at den er litt raskere.

Det er enda ikke mulig å bruke BT oppkobling til å koble seg opp på 6600 mobiler.

savner fortsatt mange funksjoner.

Bl.a. å kunne blocke folk, kunne se mailen til kontakter (nyttig hvis en person ikke har et navn som forteller hvem den er).

Hvis dette funker med 2.1 fortell meg gjerne hvordan :)

edit: hmm, la merke til at 2.10 bare har kommet til nokias S60 telefoner, men er vel ikke lang tid før den kommer til SX1 også

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Bl.a. å kunne blocke folk, kunne se mailen til kontakter (nyttig hvis en person ikke har et navn som forteller hvem den er).

Med 2.10 kan du merke brukeren, trykk "User", "remove contact". Da vil du få opp emailadressen og et spørsmål om du vil fjerne brukeren.. så velger du "No" når du har lest adressen.

Lenke til kommentar
Kan ikke se så veldig mye nytt egentlig, det eneste er vel at du kan sende og motta bilder..

Kanskje dem har opptimalisert koden osv, slik at den er litt raskere.

Det er enda ikke mulig å bruke BT oppkobling til å koble seg opp på 6600 mobiler.

savner fortsatt mange funksjoner.

edit: hmm, la merke til at 2.10 bare har kommet til nokias S60 telefoner, men er vel ikke lang tid før den kommer til SX1 også

SX1 er en Nokia S60 telefon ;)

Lenke til kommentar
BTW... På min SX1 for jeg beskjed om en autoupdate av Agile når jeg starter det.

Men den vil ikke installere... Fler som har samme problem?..

Antar at det er 2.10 den vil installere..

Jepp, alle får det problemet. Du må bare trykke nei intill det har kommet en versjon til SX1.

Edit: Alle med SX1 altså...

Endret av arehei
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...