Windoge Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har nettop formatert hardisken min. For det første kommer ikke Windows Update automatisk som det skal, og når jeg skal klikke på linker som gjør sånn at et ekstra vindu popper frem så går ikke det. Nytt type virus? Hvor store fritidsproblemer har folka som lager de egentlig? Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
digiconsult Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Hvordan i helsike har du klrt å få virus rett etter formatering? Påstår du at noen har hacka seg inn da? eller har du kaskje installert Kazaa eller noe? P.S. Snart komer Kazaa til å stå i synonymordboka ved siden av "Virus" og "Bug" Endret 10. april 2004 av digiconsult Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 MSBlast er et virus du får rett etter formatering, så fort du er kopla til internett. (Med mindre du installerer patchen mot MSBlast, eller skrudd på XP-firewallen før du kopler til internet). Mener å huske at detta viruset ikke liker windows update). Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Nytt type virus? Hvor store fritidsproblemer har folka som lager de egentlig? Fritids problemer jeg, men blant folk som ''lever'' for å lage virus får du uheldigvis cred for det Endret 10. april 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
wil Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hmmmm, har bare fått MS Blast Viruset en gang jeg etter formatering og da hadde jeg allerede installert Norton. å det var faktisk i Windows 2000 at dette skjedde. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Fått samme her også. Bruker en "egen regel" ved softing. Formatere/softe Inn med antivirus Inn med firewall Windows update. Sjekk om FixBlast fra Symantec kan hjelpe deg med det enkelt viruset. Der etter kan du kjøre Symantec Online Scan via nettet. Som firewall er ZoneAlarm ett tips Enjoy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hadde forresten nylig et virus som fikk Norton til å klikke, da hjalp formatering heller ikke. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hvis windows update ikke funker, sjekk at dato og klokkeslett på pc'n er riktig! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 hadde det problemet på tg, slet i 2 dager med virus.. Installerte os på en annen partisjon, deretter installerte jeg na2k3 + firewall, og fikk fiksa opp i sakene! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Bestilte gratis CD fra MS og installerer sikkerhetsfilene før jeg går på nettet, funker fett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå