Kasp Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hver gang jeg joiner en server og kommer inn, så er jeg der i 2 sek, også blir jeg kicka Dette skjer på ALLE internett servere og jeg bruker ikke no cheats eller no sånne ting... Noen andre som har dette problemet, og noen som eventuelt har svar på om det er no anit-ceat greier som på enable's elns?? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Har du original spill? Bruker du NoCDcrack? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva slags internett tilkobling har du? Hvis du er tilkoblet til internett gjennom en router,kan det jo hende at det er den som får deg kicka,hvis spillet støtter punkbuster,prøv noen servere som ikke bruker punkbuster... Mvh 3dme Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm, bruker crack nettopp fordi jeg ikke har DVD, men fikk låne en for å installere det... Hvor enabler/disabler man punkbuster da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 vist du har crack, så er det problemet (kjøp spelet) men svaret på problemet ditt er; instaler patchen. den fikser dette problemet. (orker ikkje forklare kvifor du må gjer det) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Vell.. Jeg var borti det samme.. Bruker crack jeg og. Patch 1.1(løser problemet) Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 (endret) men som sagt tidligere, jeg har har originalen, kjøpt for 449kr på gamesmix.com. MEN, jeg må bruke crack fordi jeg ikke har DVD-spiller. Jeg fikk låne en av Nikkor til å installere, men han bruker den selv til CD-ROM... Ikke noen annen måte å få bort dette "kicke" greiene på?? EDIT: Noen som vet hvor man får tak i crack til 1.1???? Endret 10. april 2004 av Kasp Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 EDIT: Noen som vet hvor man får tak i crack til 1.1???? det er ikkje lov å komme med sånne opplysningar her. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 men som sagt tidligere, jeg har har originalen, kjøpt for 449kr på gamesmix.com.MEN, jeg må bruke crack fordi jeg ikke har DVD-spiller. Jeg fikk låne en av Nikkor til å installere, men han bruker den selv til CD-ROM... Ikke noen annen måte å få bort dette "kicke" greiene på?? EDIT: Noen som vet hvor man får tak i crack til 1.1???? Selv har jeg crack 1.0, men jeg har fortsatt patch 1.1. Det funker helt grett! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hmm, bruker crack nettopp fordi jeg ikke har DVD, men fikk låne en for å installere det...Hvor enabler/disabler man punkbuster da? Sier du at du installerte en DVD-spiller, så installerte spillet, og så cracket det fordi du bare lånte DVD-spilleren og måtte levere den tilbake? Detta lukter warez... I så fall er det grunnen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 JEG spiller på internett!! og JEG bruker crack.. Men jeg har patcha til 1.1! Gjør det, da vil allt funke mye bedre! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 men som sagt tidligere, jeg har har originalen, kjøpt for 449kr på gamesmix.com.MEN, jeg må bruke crack fordi jeg ikke har DVD-spiller. Jeg fikk låne en av Nikkor til å installere, men han bruker den selv til CD-ROM... Ikke noen annen måte å få bort dette "kicke" greiene på?? EDIT: Noen som vet hvor man får tak i crack til 1.1???? Kjøp en dvd/cd spiller. Du kommer jo til og trenge det senere uansett. Hvordan fikk du innstalert det uten cd/dvd spiller Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 %Q#¤&"#)¤& god natt ... FrenChie sitt innlegg gjør at jeg må ta en pille og skyte meg. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kan være noe av det samme som skjedde med meg på cs. Var en eller annen idiotisk admin som brukte admin-mod til å binde kill til museknappen. Tok litt tid før jeg skjønte hva som var galt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ang no-cd crack, bruker også det pga meget lettvindt, men har spillet også da Men er kommet en slik no-cd crack til 1.1 patchen også nå? Eller må jeg bare bruke DVD-en foreløpig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Nå synes jeg vi snakker litt for mye om cracking her. Stenges. Trådstarter - kjøp deg en DVD spiller, det koster bare noen hundrelapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg