Gå til innhold

Kicka på FarCry

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg joiner en server og kommer inn, så er jeg der i 2 sek, også blir jeg kicka :thumbdown:

Dette skjer på ALLE internett servere og jeg bruker ikke no cheats eller no sånne ting...

Noen andre som har dette problemet, og noen som eventuelt har svar på om det er no anit-ceat greier som på enable's elns??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags internett tilkobling har du?

Hvis du er tilkoblet til internett gjennom en router,kan det jo hende at det er den som får deg kicka,hvis spillet støtter punkbuster,prøv noen servere som ikke bruker punkbuster...

Mvh 3dme

Lenke til kommentar

men som sagt tidligere, jeg har har originalen, kjøpt for 449kr på gamesmix.com.

MEN, jeg må bruke crack fordi jeg ikke har DVD-spiller.

Jeg fikk låne en av Nikkor til å installere, men han bruker den selv til CD-ROM...

Ikke noen annen måte å få bort dette "kicke" greiene på??

EDIT: Noen som vet hvor man får tak i crack til 1.1????

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
men som sagt tidligere, jeg har har originalen, kjøpt for 449kr på gamesmix.com.

Jeg fikk låne en av Nikkor til å installere, men han bruker den selv til CD-ROM...

Selv har jeg crack 1.0, men jeg har fortsatt patch 1.1.

Det funker helt grett!

Lenke til kommentar
hmm, bruker crack nettopp fordi jeg ikke har DVD, men fikk låne en for å installere det...

Hvor enabler/disabler man punkbuster da?

Sier du at du installerte en DVD-spiller, så installerte spillet, og så cracket det fordi du bare lånte DVD-spilleren og måtte levere den tilbake?

Detta lukter warez... :roll: I så fall er det grunnen.

Lenke til kommentar

Kjøp en dvd/cd spiller. Du kommer jo til og trenge det senere uansett. Hvordan fikk du innstalert det uten cd/dvd spiller :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...