Gå til innhold

skjerm blir svart,

Anbefalte innlegg

Ok, dette begynte for en måndes tid tilbake, jeg satt med pcen en fredagskveld osso hørte jeg en knitrre lyd og skjermen ble svart, jaja det var den skjermen tenkte jeg. Men etter å ha fått kjølt seg litt "starta" den oppat, men etter dette skjer akkuratt det same HELE tiden og jeg begyner virkelig og bli IRRITERT.

Skulle gjerne kjøpt meg ny men økonomien gir meg ikke lov til det for øyeblikket. Skjermen det gjelder er en "Hyundai DeluxScan 7770".

Så hva kan problemet vere, dårlig kontakt, støv?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden deg "gir seg" etter en stund er det nok en del som blir for varm (den har nok fått seg en skade).

Uansett hva som er feil, så kan jeg nesten garantere deg at du ikke kan fikse det selv, ved mindre problemet går vekk av seg selv. Sorry, men skjermer kan som regel bare fikses av folk med ekspertise.

Det vil sansynligvis også koste såpass mye å reparere skjermen (selv om skaden er liten) at det lett blir like greit å kjøpe en ny. Reparasjoner koster flesk, og skjermer er billige. Selvfølgelig kan det være greit å sjekke hva skaden er hos en butikk som driver med slikt, men de vil sansynligvis ta godt med penger bare for å sjekke hvor feilen ligger.

Med andre ord, sansynligvis er det lite håp for å fikse skjermen. Det kan være du har griseflaks, og det bare er dårlig kontakt et sted, men ikke regn med det...

Sorry to be the bearer of bad news

-Stigma

EDIT: Hvor lang tid er det snakk om før den slår seg av?

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...