dietah Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams? Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge. De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre. Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning. Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett? Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Maks 100 kroner? Lykke til Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Ingen som selger kabinett til 100,-. eller mener du 1000? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 1000 høres mer logisk ut. Du må nok ut med mist d. Jeg anbefaler cheiftec jeg kjøpte d og er fornøyd. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Her er det du leter etter. In-Win kabinett til 800kroner inklusive 300watts strømforsyning. Lenke til kommentar
dietah Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Var 1000 kroner ja. In-win toweret er greit, men det var en kamerat av meg som sa at det var trang der. Stemmer det? Dessuten skulle jeg hatt enda mindre "stash" p fronten! :wink: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Aashima.... så får du råd til en skikkelig psu óg :razz: Lenke til kommentar
seric Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Sleng på en 1000lapp til +litt, så får du nydelig Lian Li. Er ikke sikker på om jeg etter sommeren skal kjøpe Lian Li eller Vapochill. Vapochil er jo uten tvil det som tilbyr best kjøling, men i forhold til Lian Li er kabinettet direkte horribelt. Prisen er ganske mye stivere og... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Lag ett selv:D Skal snart til på mitt eget prosjekt,.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-03-31 23:36, dietah skrev:er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams?Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge.De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre.Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning.Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett? høres ut som om det er dette du er ute etter: http://www.aopen.com/products/housing/hx08.htm Lenke til kommentar
dietah Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 tja..det er et helt greit kabinett, men jeg skal ha midi. Ikke hx45. Har lx45 og det er greit, men vil fortsatt ha noe lignende lian sine alu. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Flate, du er jammen kresen. Du sa at In-Win kabinettet var trangt? Er ikke det bare bra da? Ok, her har du mitt endelige svar. Koster et par tusen ekstra, men det her man vel råd til i rike Norge. Ha en hyggelig kveld. Lenke til kommentar
Softhead1no1 Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 vel! når vi først er i gang, her er mitt kabinet kjempefornøyd, stilrent og lett å skru på. :smile: ops! prisen ja, den glemte jeg! sorry.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-03-31 23:36, dietah skrev:er det ingen som selger et stilrent kabinett uten alt mulig krimskrams?Skal ha helt rette kanter. ikke noe bøy og unødvendige hull. Helt vanlig beige farge.De eneste kabinettene jeg finner som ser litt greie ut er lians aluminiums kabinett på microplex. Men de er dyre.Skal maks koste 100 inkl. minst 300w strømforsyning.Noen som vet om noen kabinett som oppfyller mine kriterier? Må da være noen som selger et slikt kabinett? Nærmeste jeg kommer er Addtronics kabinett som de selger hos Microplex eventuelt prøve og finne et gammelt brukt kabinett fra før design tida :smile: Lenke til kommentar
dietah Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Cooler Master Midi tower ATC-201 ATX Sølv/Grå Aluminium m/300W Power <--- var ikke så helt borte det der. Men kostet 2000 for mye. ;( Cooler Master Midi tower ATC-101 ATX Sølv/Grå Aluminium m/300W Power <---best... nesten 3000 for mye.. addtronics...nai... ender vell opp med at jeg må lage selv....igjen Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 se på denne siden: slcscandinavien.com Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 17. april 2002 Del Skrevet 17. april 2002 neh, slc er vel heller uaktuelt for de fleste med en mer eller mindre human økonomi, malangsmo. in your face. dessuten blir det litt for mye kjims og tant. ikke sant, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå