Reff Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Lurte på om det var noen som hadde noen tips for hvordan man kan få lavere temp på vannet i vannkjøling.. Tror ikke strømforsiyningen hlder meg tilbake på peltierkjølinga Skal klare 3.6 ghz stabilt på min 2.8 ghz p4 c cpu Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Heng radiatoren ut vinduet? Lenke til kommentar
Reff Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Heng radiatoren ut vinduet? hmm var ment som litt mere bruk over par timer er lanhobby og drive med ekstremkjøling så alle sprø forslag motas med takk menne ikke for dyre Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Legg radden i en bøtte med is vann Lenke til kommentar
Reff Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Hmm har prøvd med isvatten rett i systemet vart fryktli fort varmt :/ testa litt med kjøling med lighter gass, var ikke av raddis/vannet men andre deler ikke smart asså! jaja forsvinner vell bare litt hår Endret 9. april 2004 av Reff Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 3.6 er ikke noen stor bragd med 2.8, vet du... Så ocshoot greide 3.6 med en 2.4ghz, LUFTKJØLT. Dog fikk det aldri til med min... Lenke til kommentar
Reff Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 hmm går etter hva jeg kan få ut av min ikke hva andre har fått ut av sine synest det er mere morro og tyne ut av den siste mhz en. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Det er jo et par løsninger som funker. Større radiator, og/eller kraftigere vifter. Er ikke noe mer hokus pokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå