Apathy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Zalman Reserator Fås kjøpt hos www.databutikken.com i en pakke bestående av Zalman CPU blokken og da Zalman Reserator med slanger og det som trengs. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Litt upraktisk kanskje, men den gjør nok jobben tyst og bra! Og koster vel deretter... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Jeg tenkte kanskje å bruke radiatoren/pumpen/tanken til en seperat GPU/Chip løsning, men betaler ikke 1890,- for det Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hmmmm, hjernen knaker sikkelig nå... hvordan lage dette selv... Du har vel en plan klar alt Skrue Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Litt stor kansje... ikke bra å ha med på lan. men sikkert bra å ha hjemme synd at den er så dyr Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Nice den der ja. Koster ikke allverdens heller:D *sikle Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hmmmm, hjernen knaker sikkelig nå... hvordan lage dette selv... Du har vel en plan klar alt Skrue LOL! Nei du, har nok ingen planer om no´ sånt! Jeg har jo som et prinsipp at "alt" skal få plass inne i kabinettet, og akkurat nå om dagen holder jeg på med å montere en ProCore-raddis i et Compucase-kabinett. Det er jaggumeg tuklete nok, men er snaart ferdig! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Send meg bilder når du er ferdig da! Har tenkt på neste det samme selv, bare i Cheiftec Alu... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Mener det var en diskusjon for ikke lenge siden om at denne typen av passiv radiator ikke hadde noen brukbar kjøling. Og i den sammenheng ikke er noe å bruke ved overklokking. Til GPU & NB er den vel mer aktuel... Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Praktisk eller ikke... Den der var jaggu snaxy Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Steike... Hadde jeg bare hatt penger til den Lenke til kommentar
pertm Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg tror ikke jeg ville valgt den hvis jeg skal ha meg vannkjøling, men stillig er den jo. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 den var litt i dyrest laget men den var sinnsykt fet, og den gjør nok jobben sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå