Gå til innhold

På jakt etter CS server: Instant spawn,buyscript

Anbefalte innlegg

Jeg var for noen dager siden innom en server i counter-strike som gjorde spillet skikkelig gøy. Litt mer Quake 3 style.

Steam klikket, så jeg datt ut før jeg fikk lagt den til i favorittene. Og nå klarer jeg ikke å finne den igjen... :(

Derfor søker jeg hjelp her. Jeg vil tro noen av dere kanskje har vært på den?

Kjennetegn:

Du blir spawnet med kniv, og det hvises en meny med 3 valg:

1 = Velg våpen

2 = Velg samme som forrige gang

3 = Velg samme som forrige gang hver runde

Deretter så går det ut på å - ja, drepe flest mulig. Når du dør spawner du med en gang igjen, og får opp den menyen nevnt over.

Brettene det ble spilt på var stort sett fy_iceworld og andre lignende brett. Små brett, uten andre mål enn å drepe motstanderen. Når alle spawner med en gang etter død og har valgfritt våpen ved spawn, sier det jo seg selv at her var det et enormt tempo, og du fikk ikke tid til å campe et sekund før du døde :w00t:

Noen som har peiling på hvilken server jeg var innom? Dette er kanskje en kjent "gameplay mod" så det er muligens flere servere som kjører samme opplegg?

Uansett, etter å ha spilt på denne serveren gidder jeg ikke å spille vanlig tafatt opplegg, med campere, awp, og andre ting som gjør CS kjedellig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike servere er morsomme, spilte på en engelsk server på dust2.

Kvitt campere, største drøm gikk i oppfyllelse! :yes:

For øyeblikket har jeg ingen slike servere i bakhodet, skal la dere høre fra meg hvis jeg finner tilbake til noen slike.

Lenke til kommentar

Det dere snakker om er Deathmatch servere, på noen kan dere velge våpen dere skal ha hele tiden, på andre må dere plukke opp våpen.

Her har dere noen norske jeg fant i farten :

Catch-Gamer.no CS#7 DEATHMATCH - 193.71.196.24:27016

csPlanet 1.6 #4 deathmatch (FF=OFF) - 217.199.33.57:27018

#Hoppehs Deathmatch www.hoppehs.net - 213.115.17.208:27016

Jeg spiller for det meste på Catch-Gamer sin, siden det nesten alltid er folk der.

GL HF

Lenke til kommentar

Tenkte det var noe kjente greier ja...

Før jeg leste her nå, klarte jeg selvsagt å finne tilbake til serveren jeg var på for noen dager siden:

darkseed . networks - CS v1.6 #02 fun server (DEATHMATCH) - 195.140.228.12:27015

Men det er jo glimrende med flere servere. Spesielt norsk, siden den jeg har vært på har vært litt laggy...

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Gikk inn på

Catch-Gamer.no CS#7 DEATHMATCH - 193.71.196.24:27016

for en halvtime siden (05:30 sånn ca) og har spilt på full server konstant til nå!

Helt utrolig at det er 20 stk konstant på serveren midt på natta/tidlig på morningen. Kommer nok til å spille endel mer CS nå ja! :thumbup:

Lenke til kommentar

Kanskje vedkommende hadde formatert? Jeg har ingen servere i History, fordi jeg ikke har spilt på noen uker nå. Er noen uker siden jeg formaterte også. ;)

En annen grunn kan jo være Steam, hvem stoler på Steam? :p

EDIT: Og selvfølgelig, kanskje han slettet listen?

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...