Lurifaksen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg var for noen dager siden innom en server i counter-strike som gjorde spillet skikkelig gøy. Litt mer Quake 3 style. Steam klikket, så jeg datt ut før jeg fikk lagt den til i favorittene. Og nå klarer jeg ikke å finne den igjen... Derfor søker jeg hjelp her. Jeg vil tro noen av dere kanskje har vært på den? Kjennetegn: Du blir spawnet med kniv, og det hvises en meny med 3 valg: 1 = Velg våpen 2 = Velg samme som forrige gang 3 = Velg samme som forrige gang hver runde Deretter så går det ut på å - ja, drepe flest mulig. Når du dør spawner du med en gang igjen, og får opp den menyen nevnt over. Brettene det ble spilt på var stort sett fy_iceworld og andre lignende brett. Små brett, uten andre mål enn å drepe motstanderen. Når alle spawner med en gang etter død og har valgfritt våpen ved spawn, sier det jo seg selv at her var det et enormt tempo, og du fikk ikke tid til å campe et sekund før du døde Noen som har peiling på hvilken server jeg var innom? Dette er kanskje en kjent "gameplay mod" så det er muligens flere servere som kjører samme opplegg? Uansett, etter å ha spilt på denne serveren gidder jeg ikke å spille vanlig tafatt opplegg, med campere, awp, og andre ting som gjør CS kjedellig. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ja den serveren har jeg oxo spillt men har fikk ikke kopiert den over til favorits Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Slike servere er morsomme, spilte på en engelsk server på dust2. Kvitt campere, største drøm gikk i oppfyllelse! For øyeblikket har jeg ingen slike servere i bakhodet, skal la dere høre fra meg hvis jeg finner tilbake til noen slike. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Dette hørtes ganske artig ut, får håpe noen vet om en server/noen servere som bruker denne modden. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 cs7.catchgamer.no:27016 Har ikke testet den, men tror kanskje det var en slik server, dere får teste dere som kanskje har mulighet for det. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det dere snakker om er Deathmatch servere, på noen kan dere velge våpen dere skal ha hele tiden, på andre må dere plukke opp våpen. Her har dere noen norske jeg fant i farten : Catch-Gamer.no CS#7 DEATHMATCH - 193.71.196.24:27016 csPlanet 1.6 #4 deathmatch (FF=OFF) - 217.199.33.57:27018 #Hoppehs Deathmatch www.hoppehs.net - 213.115.17.208:27016 Jeg spiller for det meste på Catch-Gamer sin, siden det nesten alltid er folk der. GL HF Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Tenkte det var noe kjente greier ja... Før jeg leste her nå, klarte jeg selvsagt å finne tilbake til serveren jeg var på for noen dager siden: darkseed . networks - CS v1.6 #02 fun server (DEATHMATCH) - 195.140.228.12:27015 Men det er jo glimrende med flere servere. Spesielt norsk, siden den jeg har vært på har vært litt laggy... Tusen takk! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Gikk inn på Catch-Gamer.no CS#7 DEATHMATCH - 193.71.196.24:27016 for en halvtime siden (05:30 sånn ca) og har spilt på full server konstant til nå! Helt utrolig at det er 20 stk konstant på serveren midt på natta/tidlig på morningen. Kommer nok til å spille endel mer CS nå ja! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Positivt det, hvis den er full nesten hele tiden kommer det vel opp en ny server med Deathmatch. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Den catch-gamer serveren var bare genial. Spilte på den i hele natt. Har aldri glocka så mange før Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 I Steam med meg er det da en tab som heter History, som viser de siste serverne jeg har vært på. Klikket Steam "før den ble lagt der" eller? Ser at problemet er løst nå, men likevel... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) Kanskje vedkommende hadde formatert? Jeg har ingen servere i History, fordi jeg ikke har spilt på noen uker nå. Er noen uker siden jeg formaterte også. En annen grunn kan jo være Steam, hvem stoler på Steam? EDIT: Og selvfølgelig, kanskje han slettet listen? Endret 10. april 2004 av DevN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå