Mira Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 merkelig at de ikke har opprettet en side som informerer om det da... Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei! Det er korrekt at websidene er nede - vi ble (pga. påsken) dessverre ikke gjort oppmerksom på dette før fredag kveld. De som drifter serveren er ikke tilgjengelig for øyeblikket så vi får ikke sjekket hva problemet er før vi får tak i dem. Håper vi er tilbake online i løpet av morgendagen - beklager de problemer dette medfører. Uansett - fortsatt god påske :-) -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 takker for svar.. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 mircroplex.no er gått konken da! Skal du ha juling!!! Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei! Det er korrekt at websidene er nede - vi ble (pga. påsken) dessverre ikke gjort oppmerksom på dette før fredag kveld. De som drifter serveren er ikke tilgjengelig for øyeblikket så vi får ikke sjekket hva problemet er før vi får tak i dem. Håper vi er tilbake online i løpet av morgendagen - beklager de problemer dette medfører. Uansett - fortsatt god påske :-) -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Takker for at man får svar på grusomheten... *takknemlig* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Heh.. Fint at vi fikk forklaring på dette da. Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei igjen! Det er enten den nye fiber-linja vår eller firewall'n på denne som har tatt seg en liten tenkepause. Den gamle IP'n (gammel linje) funkler fortsatt: http://64.28.25.3/rubweb/handel.asp Det arbeides med å få begge linjer opp igjen asap! -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hei igjen! Det er enten den nye fiber-linja vår eller firewall'n på denne som har tatt seg en liten tenkepause. Den gamle IP'n (gammel linje) funkler fortsatt: http://64.28.25.3/rubweb/handel.asp Det arbeides med å få begge linjer opp igjen asap! -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Flott! Kan eg bestilla de tingå eg trenge, men får de vel ikke før en stund etter påske, litt kjipt, men sånn e livet... Men me komme nå inn på den gamle IP-en! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 fine greier Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det ser ikke ut som om man kan bestilla noge Får bare oppe denne meldingen når eg trykke på "Plasser ordre": Error 20: Unknown mail host E det bare hos meg det skjer elle? Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det ser ikke ut som om man kan bestilla noge Får bare oppe denne meldingen når eg trykke på "Plasser ordre": Error 20: Unknown mail host E det bare hos meg det skjer elle? Vent, der kom den... Trykka vel på knappen ein 10 ganger elle noge, men det kom seg te slutt Lenke til kommentar
Espen Faale Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Det arbeides med å få begge linjer opp igjen asap! Da skal alt være på sin plass igjen - beklager nedetiden! -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå