classic Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Noen som har peiling på hva som kan være galt. jeg får skråvertikale streker over hele bildet på tv'en. Det gamle tnt2 ultra'et fikk ingenting slikt, men jeg har i tillegg til nytt kort også installert win2k. Kan det være forskjell her? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Det er typisk nå du får nettstøy(50Hz fra strønettet) inn på skjermen/kabelen. Det er mulig kabelen mellom pc'en og skjermen ikke er skikkelig jordet, kabelen ligger "floket" sammen med en nettledning eller noe sånt. Jeg har også sett endel eksempler på skjermkort/kabler som er overfølsom for elektriske varmekabler også. Det kan jo også være et dårlig eksemplar, GF2pro er vel blitt mer eller mindre kjent for varierende 2d oppførsel. Jeg syns å huske en del klager på f.eks POW her på forumet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Jeg har et POW gf2pro og det har jeg ingen problemer med. Tv-out`en er kanskje ikke den beste , men så kostet jo ikke kortet en formue da. Det er bra til overklokking og jeg har fått ca.3700p i 3dmark 2001. duron 750@1028 256ram cas2 ak73pro POW gf2pro 250472mhz (250459 med orginal kjøling!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå