Gå til innhold

Battlefield Vietnam

Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har endelig fått Battlefield Vietnam :)

Men etter jeg har installert det og når jeg skal starte får jeg denne meldingen: "bfvietnam.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne."

Er det noen som vet hva feilen kan være?

Edit: Fikse skrive feilene :blush:

Endret av just me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe laterlig morsomt ler meg ihæll du har skrivd Vietman 3 ganger etter hverandre hvordan går det ann??

fikk later krampe når jeg så det *ler* så det ....... :evil::evil::evil: :!: :!: :!: :!: :lol::lol::lol:

hmm.. ta og formater pcen du.

når du har formatert pcen og instaler winodows så tar du og trykke på start knappen og windows update og når du har gjort det instalerer du URL=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=141d5f9e-07c1-462a-baef-5eab5c851cf5&displaylang=en]direct 9[/url]

så tar du og instaler nvidia denner drivern http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_56.72

så når du har gjort det skall battel field funke serr u :)

Endret av Aadna
Lenke til kommentar
hehe laterlig morsomt ler meg ihæll du har skrivd Vietman 3 ganger etter hverandre hvordan går det ann??

fikk later krampe når jeg så det *ler* så det ....... :evil::evil::evil: :!: :!: :!: :!: :lol::lol::lol:

hmm.. ta og formater pcen du.

:dontgetit:

Alle kan ta feil.. :p

Lenke til kommentar

HAHAHAHA!

DU ER SIKKELIG ARTIG AZZZ!

DREIT SEG PÅ LEGGEN!

Spøk til alvor... prøvd å reinstallere spillet?

Lenke til kommentar
Hallo! Jeg har endelig fått Battlefield Vietnam :)

Men etter jeg har installert det og når jeg skal starte får jeg denne meldingen: "bfvietnam.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntruffne."

Er det noen som vet hva feilen kan være?

LOL det merket jeg faktisk ikke :blush::blush:

*ler* ikke mobb bare pga jeg hadde et par skrive feil :blush:

:( føler meg mobbet :(

Men jeg har reinstallert sykt mangen ganger. Formatert maskinen har jeg og gjort men det funker ikke... Directx 9.0b har jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...