Løve Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hei Jeg har hatt to maskiner i nettverk og når jeg satte dem opp så fiksa jeg et nettverksoppsett, men det sto at det kunne senke sikkerheten. Så jeg lurte på hvordan man gjør det. Jeg vil egentlig bare ha alt tilbake slik det var først. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Hvis du vil tilbake til slik du hadde det så må du fortelle oss om hvilket OS vi snakker om, hvordan var nettverket satt opp da og hva gjorde du spesifikt da du forandret det? Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 går ut i fra det er på en windows maskin siden du spør et slik spørsmål , hva mener du med økt eller lavere sikkerhet ??? snakker vi localnettet her eller snakker vi noe så banalt som internet explorer ? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Jeg bruker Windows XP. Det jeg gjorde vat først å prøve å koble maskinene sammen. Det gikk ikke fordi den ene hadde en firewall.(Noen vi fant ut senere) Så prøvde vi å sette opp et lokalnettverk med den setup greia og nettverksbroer og det var da jeg så det tror jeg, men jeg la ikke så mye merke til det. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har du prøvd åkjører "den setup-greia" igjen for å fjerne brk av nettverksbro? Går ut ifra at det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå